eirik88 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har altså fått fatt i denne klassikeren av en mobil fra en fyr i Hong Kong, han sendte den på fredag, når regner dere med jeg har den? Prøver å spore pakken på hongkongpost, men der står det bare at den er "set for destination Norway". Trenger seriøst telefonen snart! Et praktisk spørsmål: Er det orm eller snake 2 på den, og kan man bare ha 20 meldinger lagret? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Du får den nok ikke før påsken. Tipper den kommer en gang mot slutten av neste uke. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis du trenge "seriøst telefonen snart", var det kanskje ikke så lurt å kjøpe det fra en som bor i Hong Kong :!: Lenke til kommentar
eirik88 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Det er jo 8850!!! Kan ikke la en sånn sjanse gå fra meg, har en gammel 3310 enn så lenge Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er en god gammel klassiker. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ikke for å ødelegge moroa, men mange av disse eldre modellene som selges på Ebay er falske. Gjerne da med ekte innmat, men med jalla-deksel. Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Du bør vel regne med en uke eller mer i frakt fra Hong Kong. For øvrig har jeg hatt 8850 to ganger. Første gangen da den var ny. Andre gang for noen år siden, da jeg tenkte at det ville bli en fin "mimretelefon" - fant ut at enkelte ting bør forbli i den tiden man husket de. Lenke til kommentar
eirik88 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 500,- eller noe Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du får den nok neppe innen påsken er over. Det kommer jo også an på hvor lenge den blir liggende i Tollen også, og du kan nok fort vekk måtte regne med å betale moms i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå