Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

familiedrama, noen som forstår dette

Gjest gjest meg

Anbefalte innlegg

Gjest gjest meg

hei jeg skrev her tiligere, om min søster som ikke likte sambo min, hun kunne drepe han sa hun, såne ord sier jeg er hat, men er vist bare jeg som synest det forstår jeg av hun,

han er verdens snilleste mann, vi har vært sammen i 4 år, å jeg har aldri sett heller hørt noen han har gjort som er galdt, han er en utrolig følsom mann,

så kommer det, vi ble nå bet til hennes manns 50 års dag, jeg fikk sjokk, er det bare av høfelighet tro, sambo min vil ikke gå, å jeg får står han godt,

også har du snakt veldig mye negativt om meg, også at jeg måtte forandre meg vist vi skulle være søsken, så lurte jeg på hva dere her ute ville ha gjort,

hadde dere reist i 50 års dag til mannen hennes når dere viste at dere ikke var likt??

etter alt hun sa så vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne, jeg ser på dette som vanskleig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei jeg skrev her tiligere, om min søster som ikke likte sambo min, hun kunne drepe han sa hun, såne ord sier jeg er hat, men er vist bare jeg som synest det forstår jeg av hun,

Hvorfor vil din søster drepe samboeren din? Hva er det han har gjort mot henne egentlig? Om ikke søsteren din kan forklare hva som er galt, er det jo ikke din samboers feil hvordan din søster reagerer.

Få en forklaring fra din søster hvorfor hun hater samboeren din slik.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_*

Det hvet hun ikke sier hun. hun vet bare at hun ikke liker han, kunne drept han sier hun er oppførslens hans, han kan til tider si hva han mener, noen jeg å gjør snakker fra levren, også at han er en stor guttunge sier hun, og det er noen jeg liker med han det, han har humor som får alle til å le, han er veldig følsom, mann, men er heller ikke redd for å vise at han synest noen blir uretferdig behandla. da sier han hva han mener, dette har blitt et veldig stort problem for meg, vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg sammen med henne, hun sier jeg må endre meg i pesonen min, alle venner sier at, en bedre venn en deg finst ikke, så jeg er ganske så fortvilet, gråter mye over detta

Lenke til kommentar
Det hvet hun ikke sier hun. hun vet bare at hun ikke liker han, kunne drept han sier hun er oppførslens hans, han kan til tider si hva han mener, noen jeg å gjør snakker fra levren, også at han er en stor guttunge sier hun, og det er noen jeg liker med han det, han har humor som får alle til å le, han er veldig følsom, mann, men er heller ikke redd for å vise at han synest noen blir uretferdig behandla. da sier han hva han mener, dette har blitt et veldig stort problem for meg, vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg sammen med henne, hun sier jeg må endre meg i pesonen min, alle venner sier at, en bedre venn en deg finst ikke, så jeg er ganske så fortvilet, gråter mye over detta

Så det er bare søsteren din som ikke liker samboeren din?

Om ikke søsteren din betyr alt for deg så hadde jeg bare latt søsteren din få synes hva hun vil om samboeren din. Du er fornøyd med ham, alle andre liker ham, så hva er problemet?

Så lenge søsteren din ikke lager mye utav det da, da kan det sikkert bli et problem.

Lenke til kommentar

Vanskelig å forstå alt, men virker som at søsteren din har noen issues som burde bli fulgt opp. Hvis hun ikke kan si hvorfor hun ikke liker han engang.

Du sier ikke noe om hvorfor hun mener at du skal endre deg heller. Som sagt, vanskelig å forstå det her.

Gråter du fordi hun ikke liker samboeren din, eller fordi hun angivelig skal drepe (hehe?) han?

Synd når man har familiemedlemmer som ikke er helt riktige, men du må ikke finne på å høre på henne før det hun sier begynner å henge litt mer på greip.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Gjest gjest meg

nei han vil ikke i noe selskap når ikke han blir likt å det forstår jeg godt.

hun har ikke gjitt noe grun for å ikke like han, for hun hadde ikke noe grun, hun bare ikke likte han resten av familien, liker han veldig godt,

foreldrene mine sier at en bedre svigersøn kunne de ikke få.

det som jeg synest er så sårt å leit, er at jeg ikke hvet hvordan jeg skal oppføre med til søstren min, når hun sier jeg må forandre personligheten min, så er det veldig vanskelig, er dette jeg er så lei meg for,

det hun sier om sambo, er sårende, men når jeg ikke hvet noe grun, så hva kan vi gjøre da, så hvordan hadde dere oppført dere hvist det hadde vært deres søster?

Lenke til kommentar
nei han vil ikke i noe selskap når ikke han blir likt å det forstår jeg godt.

hun har ikke gjitt noe grun for å ikke like han, for hun hadde ikke noe grun, hun bare ikke likte han resten av familien, liker han veldig godt,

foreldrene mine sier at en bedre svigersøn kunne de ikke få.

det som jeg synest er så sårt å leit, er at jeg ikke hvet hvordan jeg skal oppføre med til søstren min, når hun sier jeg må forandre personligheten min, så er det veldig vanskelig, er dette jeg er så lei meg for,

det hun sier om sambo, er sårende, men når jeg ikke hvet noe grun, så hva kan vi gjøre da, så hvordan hadde dere oppført dere hvist det hadde vært deres søster?

Kan det hende hun er sjalu?

Siden resten av familien din er så fornøyde, så ser jeg ikke hvorfor hun skulle hate samboeren din og bedt deg om å endre personligheten din. Har søsteren din kjæreste? Eller er hun alene, bor hjemme etc?

Lenke til kommentar

Hun er enten sjalu, det har skjedd noe hun eller mannen din ikke vil fortelle, eller så er hun rett og slett gal. Når hun sier hun kan drepe samboeren din ene og alene siden hun ikke liker han, av en eller annen uforklarlig grunn. Hun driver også å rakker ned på deg og din selvtilitt.

Si til henne at dette finner du eller mannen din dere ikke i! Nå får hun enten si hva som er galt eller holde munn. rett og slett. Et voksent menneska kan ikke oppføre seg på den måten. Jeg ville ringt Dr.Phil ;) Han hadde fått orden på henne skal du se.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest gjest meg

TAKK for alle svar, godt å få lufta seg hos dere,

men hadde dere godt i 50års dagen til mannen hennes om det hvar dere det gjalt?

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gjort det om jeg var hatet av mannen hennes også. Om det kun er søsteren din som er problemet hadde jeg gitt faen, er nok hun det er noe galt med og ikke samboeren din, ihvertfall utifra hva du skriver.

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å svare på når vi ikke vet helt hvordan søsteren din oppfører seg rundt mannen din, eller deg selv. Vet ikke helt hvor konfortabel jeg hadde vært om jeg viste jeg ikke var ønsket der. Det kan jo hende det er et lite forsøk fra søsteren din, på å ordne litt opp? Du får spørre henne om hun virkelig vil ha dere begge der eller om det bare var en formalitet og innvitere dere. Det er mitt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...