Scix Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei! Det er for lenge siden jeg har jobbet med disker, så kommer til dere Har en laptop som brukte en Fujitsu MHV2080BH 80 GB 2,5", men denne disken er nå død. Er det noe spess jeg må tenkte på ved kjøp av ny, eller kan jeg bruke hvilken som helst? Det er ikke garanti på den gamle, for dere som tenker på den løsningen Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ville sjekket hvilke harddisker bios/ maskinmodellen støtter ift. lagringsstørrelse. Ellers er det jo bare å erstatte med en ny SATA150 2,5 tommer Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 SATA 300 går fint også, dersom det er en SATA-disk. Hvis du kjøper større harddisk enn den støtter skal du i teorien bare få redusert plassen du kan utnytte (noe ala short-stroking), men det KAN oppstå problemer dersom disken er større enn det som støttes. Jeg ville sendt en mail til kundesupport og spurt de om hvilken type disk du må kjøpe (IDE/SATA) og hvor stor kapasitet laptoppen støtter. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Takk for raske gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå