btk- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei! Jeg skal sette i gang med oppussing av et rekkehus som jeg nylig har kjøpt. I første etasje er det et lite inngangsparti, et veldig lite bad med dusj, toalett og vask, ett stort soverom og to mindre, samt stue og kjøkken. Kjelleren er stort sett uinnredet, med et svært bomberom og fire boder. Per i dag har jeg egentlig bare bruk for ett soverom, men med tanke på verdi når jeg skal selge det, så ønsker jeg å beholde tre soverom. Bad og et av de mindre soverommene ligger vegg i vegg, og jeg ønsker å flytte veggen og gjøre soverommet så mye mindre som jeg kan det (sånn at det kan brukes som barnerom), men likevel få det godkjent som soverom ved videresalg. I tillegg vil jeg da forhåpentligvis få et bad med normal størrelse Noen som kan hjelpe meg med regler og lover her? Jeg har lest at det skal være 15 kubikkmeter, maks 1 meter opp til vinduskarm, må ha to rømningsveier og masse forskjellig, har egentlig ikke anelse om hva som er rett :-) All hjelp settes stor pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå