abene Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ny versjon av VLC Media Player er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette er et program som er basert på åpen kildekode Rettelse: Dette programmet har åpen kildekode Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 VLC er jo et helt genial mediaspiller, med støtte for utrolig mange forskjellige kodeker ut-av-boksen, og ingen bloatware Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Å vi gleder oss til versjon 1 Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor VLC absolutt skal inn på cdrommen min hver gang jeg starter programmet? Utrolig irriterenes. Fører til at det tar 5+ sekunder å åpne VLC og jeg jeg er nødt til og stoppe og starte filmen jeg skal se, hvis ikke så henger bildet seg. Dette skjer på begge maskinene mine Endret 6. april 2009 av tonna Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg var veldig fornøyd med programmet til jeg fikk en grå strek nederst på skjermen i Win7... Håper dette er rettet opp i. Lenke til kommentar
Ulrik1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 VLC er deilig... for filer som får problemer ellers. Bruker ikke VLC som standard-spiller, men heller som en "Last Resort"-utvei. Til det fungerer den topp, selv på uferdige nedlastede filer. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor VLC absolutt skal inn på cdrommen min hver gang jeg starter programmet? Utrolig irriterenes. Fører til at det tar 5+ sekunder å åpne VLC og jeg jeg er nødt til og stoppe og starte filmen jeg skal se, hvis ikke så henger bildet seg. Dette skjer på begge maskinene mine Ligger det en CD/DVD i CD/DVD-spilleren? On-topic: VLC er genialt som en slags "siste utvei", men den er langt fra god nok enda, spesielt på HD, til å bli standard avspiller. For øyeblikket bruker jeg en miks av MPC HC og MPC med CoreAVC. Endret 6. april 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 VLC er jo et helt genial mediaspiller, med støtte for utrolig mange forskjellige kodeker ut-av-boksen, og ingen bloatware Der er jeg ikke helt enig Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan noen forklare meg hvorfor VLC absolutt skal inn på cdrommen min hver gang jeg starter programmet? Utrolig irriterenes. Fører til at det tar 5+ sekunder å åpne VLC og jeg jeg er nødt til og stoppe og starte filmen jeg skal se, hvis ikke så henger bildet seg. Dette skjer på begge maskinene mine Ligger det en CD/DVD i CD/DVD-spilleren? On-topic: VLC er genialt som en slags "siste utvei", men den er langt fra god nok enda, spesielt på HD, til å bli standard avspiller. For øyeblikket bruker jeg en miks av MPC HC og MPC med CoreAVC. Ja, men jeg skjønner ikke hvorfor VLC skal inn på den når jeg dobbeltklikker på en film som ligger en helt annen vei Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 VLC er genialt som en slags "siste utvei", men den er langt fra god nok enda, spesielt på HD, til å bli standard avspiller. For øyeblikket bruker jeg en miks av MPC HC og MPC med CoreAVC. Hvorfor ikke bare MPCHC med CoreAVC? Bruker også VLC som en siste utvei, siden jeg er en som MÅ HA FFDShow Synes bildet ser helt grusomt ut om det ikke har gått gjennom FFDShow. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Wubbable: fordi MPC HC har internal filtere. Jeg bruker MPC med CoreAVC til de få filene den ikke vil spille av. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha, kjører verson 1.0 jeg så, alpha that is Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha, kjører verson 1.0 jeg så, alpha that is Er 1.0alpha mer eller mindre bloated enn 0.9.x? Syns VLC teamet burde gå tilbake til 0.8.6x som var dønn stabilt og minimalt bloated. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ah... Endelig har de fikset tullet med fullskjerm i toskjermsoppsett Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 gammelt nytt. installerte jo denne versjonen tre dager siden. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "An error occurred when checking for updates" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå