SirEmanon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 På forsiden til Diskusjon.no er det øverst plassert 5. innlegg som er nye eller endret. Disse starter i hvit og går gradvis over til blått. Finnes det en mulighet til å fjerne denne gradvise overgangen? Veldig irriterende med at vi må vente for å kunne lese hva som står der. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 - bump - Er det ingen som kan gi en tilbakemelding..... ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vente? Teksten blir leselig på under to sekunder. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Referer du til forumpulsen? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Viser til bilder for å forklare nærmere. Ved oppstart når jeg kommer inn på siden. Etter ca. 10 sek. Etter ca. 15 sek. er skriften der den skal være. Meget irriterende, spør du meg.... (tiden fra hvit til blå skrift varierer fra 10 til 15. sek.) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får det til å ta så lang tid. I Internet Explorer tar det riktignok lengre tid enn i Firefox, men 10 sekunder før det blir leselig? Prøv en annen nettleser, og se om det tar kortere tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ville også ha prøvd å tømme cache i nettleseren du bruker. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får det til å ta så lang tid. I Internet Explorer tar det riktignok lengre tid enn i Firefox, men 10 sekunder før det blir leselig?Prøv en annen nettleser, og se om det tar kortere tid. Firefox går det raskt, men er vant med å bruke IE. Dumt å måtte endre kun for en liten detalj som dette. Ville også ha prøvd å tømme cache i nettleseren du bruker. Dette er prøvd, men det hjelper ikke..... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå er vel dette en av mange grunner til å bytte til en annen nettleser enn IE, men la oss ikke ta den debatten her. Kan du ikke bare gå til Siste 24 timer-siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg