Windoge Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er det noen her som har vært borti en slags skarp stikking i hodet? Av og til får jeg et svært kortvarig stikk på høyre side, og lurer derfor på om det er andre her som har hatt det? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Dette har jeg tidligere hatt mye av, men heldigvis mindre nå. Forklaringen til meg har vært at det er begynnelsen på et migrene anfall. I noen tilfeller stopper det der, men i andre tilfeller slår det ut i kraftig hodeverk. Håper for din del at det vil stoppe og ikke utvikle seg til migrene anfall. Hvis det utvikler seg anbefaler jeg deg å besøke fastlegen din. Endret 6. april 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takk for rask respons. Sliter ikke alvorlig med dette, men det er fort gjort å bekymre seg når det kommer en skarp smerte fra inni hodet. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fikk det i fjor sommer. En stikkende smerte i høyre del av hode sånn ca rett over øret. Er akuratt som om noen stikker deg med en nål eller noe, varer ikke lengere enn 1sec også er det bra helt til neste stikk. Etter mye om og men og ut og inn hos leger og spesialister i både det ene og det andre kom de frem til at det er fyrstyrelser på nerver i hode. Fikk utdelt noe piller som også brukes av de som har migrene. Ikke så ofte jeg tar dem, men i virkelig ille perioder hjelper dem. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Det er ikke noe stort problem for min del, men det er litt urovekkende å kjenne en smerte i hode. Man tenker jo straks på alvorlige ting. Lenke til kommentar
Gjest Thea Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har litt stikking i hodet på venstre side ca 5 cm over øret, det er føles ut som noen napper meg i håret eller stikker med nål. Jeg tror det at jeg tenker på det forsterker det, men jeg aner ikke hva det er. Får det når jeg ser på tv faktisk, eller så er det kanskje da jeg er mest oppmersom ovenfor dette. Det er ikke nevneverdig plagsomt og jeg har aldri hatt problemer med migrene eller hodepine, men som du sier er det jo litt skummelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg ville nok sjekket at ingen av vennene dine har en slik liggende med litt nail clippings og hårtuster fester på. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Siden du skulle åpne en post som er 1 år gammelt så kan jo jeg gi litt info her om hva det kansje kan være: Jeg har ofte hode pine, og har sjekket hos leger og scanninger og gud vite hva, uten noen logisk forklaring. Du Thea som sier at du får det når du ser på tv, ta deg en tur til optikkeren. Hodepine er ofte relatert med dårlig syn, og når du ser på tv så konsentrerer du deg mer om å se de "små" detaljene som folk med "perfekt" syn ser uten problemer. Selv om du ikke vet selv at du konsentrerer deg så er det noe hode gjør uten at du kan kontrollere det til en stor grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå