Qwseyvnd Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Er det sant CPU blir saktere og saktere etterhvert som den blir gammel? Merker selv Pc min blir saktere og saktere, må jeg formatere slik pc blir som NY pc? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 CPU*en holder seg like fin helt til den dør. At det går tregere skyldes en fragmentert harddisk. Formater og legg inn alt på nytt, slik at farta blir som "vanlig". Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 CPUen blir ikke treigere og treigere, nei. Den holder 100% hastighet helt til den dør ut... Hvis du har treig maskin skylles nok det fragmentert harddisk. defragmenterformater disken din så skal du se det blir raskere Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Tror ikke CPUen blir noe senere nei, er nok OSet. Se på CPUen min, den har aldri hatt det bedre :wink: Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Du er vel ikke tilfeldigvis forfatteren bak denne posten: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...109539&forum=25? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hvis du lar cpuen din bli for varm har det en negativ effekt på ytelsen, da elektronene klarer jobben bedre når de holder hodet kaldt enn når det er varmt, så kan ha med det å gjøre, ellers kan det være du burde formatere hvis det ikke hjelper å defragmentere diskene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå