Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Magesyre grunnet rusmiddel

Gjest Guest_syk_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_syk_*

Hei, jeg inntok natt til søndag noe alkohol og utpå kvelden ble jeg "pusha" på amfetamin fra noen kompiser. Våknet opp dagen etter og spydde. Har fått igjen matlysten og fått sovet noen timer. Men jeg må spy heletiden men jeg spyr bare opp magesyre konstant. Derfor klarer jeg ikke få i meg noe mat og jeg har dette problemet i skrivende stund. Pupillene mine er enda litt store, men har trekt seg endel tilbake. Er det rett og slett magesyra som gjør det, vil det være en bra løsning å prøve pepsiduo før jeg evnt stikker til legen? Det skal jo nøytralisere magesyra. Har ikke prøvd amfetamin før så dette var første gangen. Snorta litt cola før bare, men veldig lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den var retta til meg, så uttalte jeg vel aldri at det var helt normalt? Det er kjent at blandingsrus kan gjøre deg ganske dårlig. Flere kompiser av meg som tåler alkohol/hasj dårlig f. eks.

Et lite tips er jo å drikke melk og annet med normalt Ph-verdi. Det er vel lettere å få i seg enn mat, og kjennes vel kanskje lettere å spy opp igjen også. ;)

Lykke til. Håper det går over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...