Gjest Guest_syk_* Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei, jeg inntok natt til søndag noe alkohol og utpå kvelden ble jeg "pusha" på amfetamin fra noen kompiser. Våknet opp dagen etter og spydde. Har fått igjen matlysten og fått sovet noen timer. Men jeg må spy heletiden men jeg spyr bare opp magesyre konstant. Derfor klarer jeg ikke få i meg noe mat og jeg har dette problemet i skrivende stund. Pupillene mine er enda litt store, men har trekt seg endel tilbake. Er det rett og slett magesyra som gjør det, vil det være en bra løsning å prøve pepsiduo før jeg evnt stikker til legen? Det skal jo nøytralisere magesyra. Har ikke prøvd amfetamin før så dette var første gangen. Snorta litt cola før bare, men veldig lite. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 har ikke peiling på rusmiddelet du snakker om men er vel ikke spesielt unormalt at kroppen ikke er så keen på sånne ting. Kan godt hende amfen var blanda ut med ibux/paracet/noe annet crap også, så det kan jo være noe av greia? som sagt. Har veldig lite peiling på amf. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis den var retta til meg, så uttalte jeg vel aldri at det var helt normalt? Det er kjent at blandingsrus kan gjøre deg ganske dårlig. Flere kompiser av meg som tåler alkohol/hasj dårlig f. eks. Et lite tips er jo å drikke melk og annet med normalt Ph-verdi. Det er vel lettere å få i seg enn mat, og kjennes vel kanskje lettere å spy opp igjen også. Lykke til. Håper det går over. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er vel vanlig at mange får litt "nedtur" etter bruk av slike rusmidler.. Tipper dette går over etter en dag eller to. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det jeg mente at hvis han droppa driten (pakka amfen. inn i rizla for så å svelge den) er vel dette ganske normalt. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Pusha på? Er det et utrykk for at du svelger driten? Trodde det bare var hasj man kunne spise jeg men har ikke lest noe særlig om annet enn det heller. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nei, å droppe er å "spise" (er vel ikke helt det, men å innta oralt blir rett). Pusha på er vel bare et uttrykk for at kompisene utsatte han for gruppepress? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hørtes ut som noen flotte venner du hadde Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du kan faktisk nøytralisere magesyre med vanlig Bikarbonat (Natron). Rør ut litt i et glass vann og drikk det. Hvis du er veldig "sur" i kroppen kan dette gjøre underverker på formen i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå