Ajaco Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Heisann, jeg ønsker å ha min egen mIRC kanal som er oppe hele tiden, der folk kan komme innom og skrive forskjellige ting. Hvordan får man til at man har "reservert" den ene adressen, slik at hver gang noen joiner den kanalen, så kommer de inn i den, og lager ikke sin egen nye? Må jeg selv da idle i kanalen, og ha en pc som er i kanalen 24/7, eller finnes det noen andre måter? Håper noen forsto spm mitt. EDIT: Er snakk om quakenet det her. Endret 6. april 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Lmmk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 HeyHey! Jeg lurer på det samme, sorry at jeg ikke kan hjelpe. Gief svar Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Her finner dere ut hvordan. Få inn Q boten er vel det lureste. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skaff Q bot. Det kreves at kanalen har rundt 4 stykker som har idla i 5-6 timer eller noe. Bare google Quakenet Q bot så får du svar. Qbot idler for deg og gir det auto op om du vil det etc. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takker for svar, hjalp meg mye : )) Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det heter IRC. mIRC er bare et av de mest populære programmene som brukes for å koble seg på IRC. Du sier feks. ikke at du er på Internet Explorer når du surfer weben? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Man sier heller ikke at man surfer weben når man er på nettet. Du skjønte hva jeg mente når jeg skrev mIRC, så hvorfor bry seg så veldig? Og om du vil lære meg at det er feil, gjør det heller på en vennlig måte, istedet for å ta en spydige tonen? (Ja, tar den tilbake nå). Endret 6. april 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Regner også med at det var quakenet dere mente? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Ja, snakker om quakenet nå. La det til i førsteposten. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 har du fått Q? skriv kanalnavnet her om du trenger hjelp til å få den. kan sikkert joine Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Sier i fra når jeg skal få den. Blir nok senere i dag : ) Lenke til kommentar
Entourage Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skjønner heller ikke vitsen med flisspikkeriet til covah. Slike innlegg irriterer meg. Tyder på en person som har lite å gjøre Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sjølv har eg brukt irc ein del som komunikasjon i eit online spel. Bruker då coldfront.net serveren. Då er det berre å følge instruksane du får der til å registrere ein kanal slik som du vil. Til slikt spelebruk er coldfront bruk på grunn av dei muligheitene til å bruke tilganslister og passord for å hindre uvedkommande avgang til din kanal. Korleis du gjer det på andre servera veit eg ikkje då eg ikkje har satt meg inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå