Gunn@r Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 når æ går inn på hotmail.com og skal trykke på en av mailene min så skjer det ikke noe som helst. og viss æ høyreklikker på en av mailene så får æ ikke opp om æ vil åpne mailen/linken i et nytt vindu/ny fane/osv, altså er det ikke en link... kjører IE8... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Prøv med en annen nettleser du IE er etter min mening søppel uansett. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis du vil slippe nettleser styret så prøv Mozilla Thunderbird - Da får du alle mailene i programmet på pc-en til og med offline =D Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Prøv med en annen nettleser du IE er etter min mening søppel uansett. vet jo egentlig at det er IE som er problemet da...men liker den og vil gjerne bruke den så men er det versjon 8 som er problemet her eller? noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er vel bare å teste det. Installer en eldre versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå