PS1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei! Har et problem med Battle.net i Warcraft III: The Frozen Throne. Har ikke peiling på hva det er, men here it comes: Jeg connecter til Battle.net, skriver inn passord, og blir logga inn.. alt går fint.. så trykker jeg på "Custom Games" eller "Enter chat", og i listen vises det ingen games, og heller ikke folk i channelen. Litt etterpå får jeg meldingen: "Your connection to Battle.net has been lost.", deretter blir jeg logga ut. Dette fortsetter i en "evig loop", og har absolutt ingen anelse på hvorfor. Andre har ikke samme problemet. Noen som vet? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kanskje det funker hvis du åpner wc3 porten, eller en brannmur blokkerer. Vet ikke hva annet det kan være :/ Lenke til kommentar
PS1 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Mulig det, men ville det nesten ikke vært litt rart at jeg greier å logge inn da? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei! Har et problem med Battle.net i Warcraft III: The Frozen Throne. Har ikke peiling på hva det er, men here it comes: Jeg connecter til Battle.net, skriver inn passord, og blir logga inn.. alt går fint.. så trykker jeg på "Custom Games" eller "Enter chat", og i listen vises det ingen games, og heller ikke folk i channelen. Litt etterpå får jeg meldingen: "Your connection to Battle.net has been lost.", deretter blir jeg logga ut. Dette fortsetter i en "evig loop", og har absolutt ingen anelse på hvorfor. Andre har ikke samme problemet. Noen som vet? Har hatt det samme, men da hadde jeg nettverks problemer. Funker nettet ellers da, ikke treigt lsm? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Prøv å åpne porter så skal de nok funke. www.portforward.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå