Lolliken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei, selve macroet virker, men det jeg lurer på om den kan gjøre er om den si ifra hvilken portal som blir castet over YELL Macroet: /cast [button:1] Portal: Ironforge; [button:2]Portal: Stormwind ; [button:3]Portal: Exodar; [button:4]Portal: Darnassus; [button:5] Portal: Dalaran /y Portal to %<spell name> coming up det er den uthevete teksten jeg lurer på, vet hvordan jeg sier at jeg sheeper ett target, %t; men ikke hvordan jeg linker en spell. Tusen takk på forhånd :0) Endret 5. april 2009 av Lolliken Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Tar stillheten som ett signal på det ikke går jeg hehe Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 /cast portal[byen] /y Casting portal to [byen] ? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ^ han vil ha alt i en macro, les førstepost. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hvordan skal en macro kunne stå for 5 forskjellige spells? dvs teleport til hver av byene Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Selve macroet virker med at jeg har 5 knapper på musen, hver knapp går til en av de forskjellige portalene, Venstre museknapp til IF, Høyre til SW osv. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan si hvilken portal som blir åpnet. F.eks jeg trykker på venstre knapp og åpner en IF portal, så vil jeg at den siste linjen skal si Portal coming up to Ironforge. Slik at dens site linjen henter inn hvilken spell som blir castet. Selve macroet virker og jeg bruker det til daglig. Eventuelt om jeg må bite i det sure eple å legge in /y slik, viss det er mulig: cast [button:1] Portal: Ironforge, /y Portal coming up to IF; [button:2]Portal: Stormwind, /y Portal coming up to SW ; etc Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor ikke sistnevnte om det går? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Har ikke prøvd det ennå, er ikke en person som liker lette løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå