hawken29 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Har begynt å trene Må prøve å holde meg i form vettu Så har jeg faktisk også begynt å ta noe som heter fitline. Noen som har hørt om det? Anbefaler dere trenings folka der ute til å sjekke dette ut Har prøvd det ett par ganger å kjenner alt hvordan det funker. Første gangen ble jeg helt varm å prikkete i kroppen, men så merket jeg at jeg fikk SINNSYKT mye mer energi. Var å trente fotball i dag, å holdt ut hele treningen Har aldri klart det før. Fitline er proppet med ALT du trenger av vitaminer + litt til Noe i pulveret som utvider cellene i kroppen og gjør så du får mer oksygen å klarer å trene lenger å holde oppe energien din hele tiden. Dette er helt lovelig og har tilogmed fått patent her i Norge, noe som betyr at Profesionelle idretsutøvere har lov til å bruke det i konkuranser. Noe de gjør Dette har jeg begynt å bruke, og skal begynne å selge Hehe. Måtte være noe siden jeg orket å skrive så mye om det? Dette er en ny greie i Norge å dreier seg om å selge for å tjene opp "poeng" hos firmaet! Disse poengene kan veksles inn i penger etterhvert. Men du må seff. gjøre en innsats for det. Selger du videre til 10stk har du fritt med pulver levert hjem til deg så lenge du ønsker, selger du mer så kan du begynne å tjene virkelige penger på det. Å det som er er at om du selger til 5 stk. og de igjen selger til 5 stk hver så har du plutselig dine 5 + de sine 25 under deg som du tjener penger på Vet om en i Sverige som har 43.000 i inntekt i mnd. pga Fitline. Er du ikke ute etter å tjene penger, vil jeg likevell anbefale deg å prøve dette. Funker hvertfall utrolig bra for meg Søk opp PM-International eller Fitline å les litt om det først. Så kom tilbake hit å følg denne linken når dere bestemmer dere for å prøve Da registreres dere under meg Endret 5. april 2009 av Alastor url fjernet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Pyramideopplegg må man jo elske. Synes fortsatt diskusjon.no bør fakturere folk for slike poster. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva er taksten for sånt? Kan umulig være billig å annonsere på diskusjon.no, og når det i tillegg er gjort uten tillatelse! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan ikke si jeg er overbevist. Bare enda en ny type "supersåpe" som ingen virkelig har noen nytte av, men snakker varmt om for å selge videre selv til andre. Holder med Goophy angående det med fakturering. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Høhø! Den nettsiden var stygg og ekkel. TABLE LAYOUT! OH NO WTF. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Pyramideopplegg må man jo elske.Synes fortsatt diskusjon.no bør fakturere folk for slike poster. Mail er avsendt med beskjed om at saken er oversendt markedsavdelingen vår, og at han kan vente seg faktura . (kan vi ikke gjøre det på årntli, må vi ihvertfall kunne skremme litt...) Tråden stenges, linken er fjernet. Endret 5. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg