Minn Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Jeg har en ganske ny laptop med to brukerkontoer. Her i kveld skulle jeg logge meg på Explorer på Gjest kontoen, men da får jeg et svar som Explorer har sluttet å virke og ble lukket. Det samme gjaldt for den andre kontoen også. Skannet for virus. Et virus bel funnet og reparert. Da kunne jeg åpne Explorer på den ene brukerkontoen, men ikke den andre. Hva er det som er feil? Bruker Vista. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 HeiJeg har en ganske ny laptop med to brukerkontoer. Her i kveld skulle jeg logge meg på Explorer på Gjest kontoen, men da får jeg et svar som Explorer har sluttet å virke og ble lukket. Det samme gjaldt for den andre kontoen også. Skannet for virus. Et virus bel funnet og reparert. Da kunne jeg åpne Explorer på den ene brukerkontoen, men ikke den andre. Hva er det som er feil? Bruker Vista. Det som er feil er at du bruker Vista og IE. Hard facts, yet so true. Lenke til kommentar
Minn Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Har brukt Vista og Ex helt fint på to pc`er til nå. Burde jeg gå over til Firefox? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Firefox er et godt valg, men dersom du mener du har mere virus følg denne guiden og post loggene i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Minn Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Fikk ikke postet loggene. Den fant 5 infiserte filer og slette dem. Har ikke fått til å installere Combofix, men Explorer virker nå. Takk :-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Les signaturen min og gjøre det hvis du mener problemet er løst =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg tror ikke alt er borte, gjør som nevnt ovenfor, les i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå