-Léon- Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hun har ikke gått på p-piller på en evighet, ikke hatt sex og hun er så **** sta at hun ikke vil gå til legen heller, så har dere noen forslag til at mensen har blitt utsatt så lenge? Hun føler seg helt fin også. Hva kan liksom "skje" hvis mensen er så forsinka? Har null peiling siden jeg er en gutt doh ;p Lenge leve diskusjon.no ^^ Kan spørre om alt her virker det som haha xD Endret 6. april 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvor gammel er hun? Syklusen min var ikke stabil før jeg var 18-19 eller noe.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Glemte å si hu fylte 21 i feb. Er ikke overvektig eller noe, hu sier også at hu har hatt litt ustabil syklus til vanlig men ikke så ekstremt som dette. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mye mulig den ikke har stabilisert seg enda, men alikevel. Jeg ville såklart sagt gått til legen, men det står at hun ikke har gått på p-piller på en evighet, hva er en evighet? Vennina mi hadde to år med en helt forferdelig syklus (alt fra 1-3 ganger i mnd til 1-2 ganger i halvåret) før den ble stabil igjen. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ho er nok gravid. Er nok lurt å kjøpe en test på apotekt med engang Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan være gravid. Kan være mangel på spising. Jenter som plutselig går ned i vekt og sulter seg mister ofte mensen. Kan være stress. Bytting av p piller. Kan være en rekke med ting. Ta kontakt med fastlegen og få det sjekket ut. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er som Snublefot sier, mensen kan forsvinne hvis man stresser mye eller går veldig mye ned i vekt. Mistet mensen selv i 2-3 mnd en gang, fordi jeg gikk drastisk ned i vekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ho er nok gravid. Er nok lurt å kjøpe en test på apotekt med engang Inseminert då eller? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Hun holder på å slanke seg, prøvd diverse kurer eller hva det heter, kanskje det er skylden i det hele ja. og det med at hun er gravid er så og si ingen sjangse for. Da måtte det vært som Zeph sier inseminert uten hun selv vet om det. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Aliens? Hvis hu skal få fasiten må hu gå til fastlegen sin, her vil det ikke komme annet enn spekulasjoner uansett. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kanskje noen har lurt henne til å spise p-piler... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det var gud. Errr. Hvis hun driver med slanking kan det være grunnen. Jeg vil tippe at det er det, vertfall. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ho er nok gravid. Er nok lurt å kjøpe en test på apotekt med engang Inseminert då eller? Det skjedde i de dager.................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå