oollee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Heisann.. Har problemer med cod.. funket helt fint før, men nå henger edt seg opp når det loader en bane.. :S har prøvd og reinnstallere og formatert pc'n.. bruker å få skjermdriver feil når det henger seg.. all grafikken på skrivebordet blir fucka.. :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er vist litt mere omfattende hjelp du trenger en til PC-spill utifra det du skriver så jeg flytter den til "Hjelp, maskinen funker ikke" kategorien. Innlegget kommenteres ikke, tilbakemelding tar en via PM. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er alt av strømkabler o.l koblet til skjermkortet? Hva sier feilmeldingen du får? Hvordan blir grafikken "fucka" (hvordan ser den ut) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 bruker å få skjermdriver feil når det henger seg. Jeg regner med at siste driver er installert? Hvordan ser oppsettet ut? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Er alt av strømkabler o.l koblet til skjermkortet?Hva sier feilmeldingen du får? Hvordan blir grafikken "fucka" (hvordan ser den ut) Husker ikke hva feilmeldingen sier.. ettelleranna skjermdriver tror jeg grafikken? vet ikke om det kalles grafikk når det blir så lavt haha blir som på en "gameboy color" faktisk ett grønt skjer over hele skjermen, å hvist jeg skjekke innst. står det 4bits isteden for 32, og oppløsningen blir sinnsyk lav... bruker å få skjermdriver feil når det henger seg. Jeg regner med at siste driver er installert? Hvordan ser oppsettet ut? Tror siste driver er installert Nvidia ... husker ikke modell, skjekker i morgen ettermiddag : ) Endret 14. april 2009 av oollee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå