Tronn_ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg et billig digitalkamera og lurer derfor på hva jeg skal kjøpe. Med billig mener jeg et kamera til under ca 1500 kroner. Forutsetningene er at kameraet har lcd-skjerm og blitz. Det må også kunne ta bilder med ok kvalitet. Jeg har tenkt å bruke kamearet ute, på fester, på ferie og litt på ski. Med tanke på ski kjøringen er poenget kun at bildene ikke blir for grøtete når det taes bilder av folk i fart. De trenger ikke å være krystallklare. Kameraet må også kunne ta ok bilder i normalt opplyste rom. Har tenkt litt på Mustek MDC4000, men lurer på om det er noen alternativer i samme prisklassen. Det hadde også vært fint om noen hadde noen bilder som er tatt av musteket. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Du kan ta flotte og klare bilder med et billig kamera under ideelle lysforhold. Begrensningen ligger i at du har svært begrensede muligheter til å stille inn kamera under IKKE ideelle lysforhold. Derfor må du leve med et kompromiss. Kjøp deg et kamera med mulighet for manuelle innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå