12Anonym12 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Nå er det straks TG og dit skal jo jeg Men frem til nå har jeg bare brukt trådløst nett. men skulle plugge i kabelen for å teste. Da fikk jeg ikke internett i det hele tatt, det er sikkert fordi jeg ikke har instalert en driver for nettverk vil jeg tro, etter jeg formaterte. Men jeg finner ikke noe driver heller, så lurte på om noen kunne hjulpet meg litt, det hadde vært supert! Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 gå til asus.com du finner driver til netverk Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg prøvde det, så lastet jeg ned den som lå under "LAN" men etter å ha instalert den, og satt i nettverkskabelen, så funker det fortsatt ikke. det bare lyser rødt og orange bak på pcn, ved kabelen Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har du sjekka i Device manager om driver er innstallert ordentlig? Har du sjekka at du ikke har disabla nettverks kontakter i bios eller i programvare eller liknende? Har du sjekka at kabelen du bruker er ok ? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Sikker på at du ikke bare har deaktivert "Lokal tilkobling" i Nettverkstilkoblinger da? Er jo obvious, men vet aldri. Edit: Trykkleif. Endret 5. april 2009 av Istapp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sjekk også at den står på motta ip og dns automatisk. Eventuelt kan du legg inn statisk ip hvis du kjenner verdiene. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Nå funker det Av en eller annen grunn ville ikke driveren instalere seg skikkelig. Så hadde både trådløst og kabel i pcn, så tenkte jeg at jeg skulle prøve en siste gang. Så jeg tok ut det trådløse og da bare kom det opp en melding om at driveren var ferdig instalert Jaja Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå