DanOve Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 i den siste oppdateringen så ble USB porten slik at man kan sette inn en USB HDD. er det noen som vet om man kan sette inn flere via en HUB eller noe? Har 2 WD 500 HDD som jeg gjerne ville ha koblet til. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Offtopic : Kor kan man laste ned den oppdateringa ? Oppdatert : Fant oppdateringa Og kobla til min 4p hub , og fekk kontakt med 2 usb minnepinna. NB: Eg bruker ein dir 655 , men eg rekna me det blir det samme på ein dir 635? Endret 6. april 2009 av Nesjen92 Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 du fikk kontakt med 2 USB penner? var det ekstern power på den? for hvis jeg stikker en USB penn rett inn i Routeren så skjer det ikke noe. vierker som om at porten ikke gir ut power. hva med deg? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Eg får strøm frå routeren ja . Kan vel hende det er litt forskjellig mellom 635 og 655. Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 noen som vet hvordan man detter opp porter å sånn? har en leieboer som laster ned som F*** så er ikke noe båndbredde igjen til meg. tenkte jeg skulle sperre alt uten om de vanlige som port 80 8080 21 og de der. men tingen er at alt er åpent uansett og ikke stengt. så kan ikke velge å stenge alt og åpne det jeg har lyst, men stikk motsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå