polodame Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har jeg en mandagsbil? Polo 2002 mod tre coiler byttet ut ( tre sylindret 1,2 L med tre coiler), clutch en gang byttet ut, sliter fortsatt med at den sitter fast på bånn når det er kaldt, masse rot med bremser, sist byttet trommel bak H , og nå lyser i dashbordet ikke mindre enn tre lamper!!! Varseltrekantlampe, (noe med startsperren i nøkkelene mine, ABS lampe, mulig lekasje på pumpe, håndbrekklampen, "du må jo legge håndbrekket helt ned", svarene er fra "diagonosen" på verkstedet). Har kjøpt 8 nye dekk i fjor, og nå begynner lakken å falle av på de flotte felgene mine . Alu.. På tide å kjøpe ny bil??? Koster meg en formue i rep, men jeg er jo sååå glad i polon min, sånn, der fikk jeg bevist at jeg er dame iallefall Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Tja, nå er det vel ikke bare damer som blir glad i biler, men er overasket over hvor ofte jeg hører dere si det om biler. Uansett, om du bruker mye penger på reparasjoner, selg den og kjøp nyere\nytt, er som oftest besøkene på verksted som gjør bruktbiler dyre i drift. Ofte såpass mye at man kjøpe seg en nyere bil for pengene man kommer til å bruke på rep. Endret 5. april 2009 av trra Lenke til kommentar
citronen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kjøp deg en tysk panservogn. Kvinner som røyker sigaretter, kjører Mercedes og har blondt hår - det er tiltrekkende det! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Du har ikke en mandagsbil du har et VAG produkt. Det er sånn de bilene skal være. Selvsagt bør du kvitte deg med den bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå