olar0701 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Fant frem macroobjektivet i går siden solen såvidt tittet frem. Lite spennende i hagen, så jeg prøvde å være litt kreativ (ikke min sterke side). Forslag til beskjæring; andre ting - fyr løs! Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg synes dette var et meget stilig bilde! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Ganske utsøkt. Overgangen til speilbildet er godt plassert, og "strålene" fra OOF-avbildingen av sprikende spikere satte prikken over i'en. Litt usikker på om flere av spikerhodene skulle vært nærmere fokusplanet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Ganske utsøkt. Overgangen til speilbildet er godt plassert, og "strålene" fra OOF-avbildingen av sprikende spikere satte prikken over i'en. Litt usikker på om flere av spikerhodene skulle vært nærmere fokusplanet. Takk begge to. Kunne kanskje blendet ned litt til, men synes det fungerer bra med den litt diffuse bakgrunen Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Helt klart; det passet utmerket med den diffuse bakgrunnen! Og det meste på dette bildet er "candy" for øynene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Kunne kanskje blendet ned litt til, men synes det fungerer bra med den litt diffuse bakgrunen Ja, du må ikke finne på å ødelegge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå