1234567890qwertyuio Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg har fått tak i en gammel Opel Vectra 89modell(tror jeg) som skal brukes til et lite sommerprosjekt. Motoren går helt fint, men etter litt sleggemekking på dashbordet så henger det meste av ledninger å dingler. Slik som bilen står nå så er det bare et lass med ledninger, et sete, ratt, pedaler og en girspak igjen inni bilen. Det jeg egentlig lurer på er om det går ann å starte motoren og få denne til å gå normalt med minst mulig av det elektriske inntakt.(Lys, kupevifter og slike ting kommer ikke til å bli brukt) Planen er å ta motoren ut av bilen etter hvert, men til å starte med så er jeg bare interisert i å starte motoren. Trenger elektriske sjemaer og litt info om hvilke ting som MÅ fungere for at motoren skal gå. Noen som har linker til en plass der jeg kan finne utav det jeg trenger? Takker for alle svar Endret 5. april 2009 av Larssv Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 12v og jord til coilen, strøm til bensinpumpe hvis den ikke er mekanisk, og strøm til starteren, så skal den i teorien starte hvis det er en forgasser motor... er det injection motor, så blir det endel ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå