Cappuccinoo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg lurte egentlig bare på: Finnes det kameraer med bluetooth-teknologi? Slik at du for eksempel kan overføre bildene direkte fra kameraet til mobiltelefonen uten hjelp av pc? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg tviler på at det er særlig utbredt. Blåtann er såpass tregt at overføring av bilder fort kan ta veldig lang tid. Endret 6. april 2009 av ovrebekk Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg tviler på at det finnes Bluetooth-kameraer, men jeg har sett kameraer med innebygd Wifi-kort.(Trådløst nett. Gjør at kameraet kobles til datamaskiner, og overfører bilder relativt raskt) Lenke til kommentar
tuxbass Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg tviler på at det finnes Bluetooth-kameraer, men jeg har sett kameraer med innebygd Wifi-kort.(Trådløst nett. Gjør at kameraet kobles til datamaskiner, og overfører bilder relativt raskt) du har også eyefi som er sd kort som kan laste bilder opp til pcen eller sosiale nettsteder som facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå