Khredflog Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har problemer med det nye skjermkortet mitt. HIS ATI Radeon HD 4870. På alle spill jeg har er det problemer med AA (Anti-Aliasing). Hvis jeg setter AA over 2X krasjer spillet og det dukker opp en feilmelding fra CCC (Catalyst Control Center). Jeg har prøvd å sette en standard AA fra CCC slik at alle spill kjøres med samme AA, men samme problem dukker opp. Jeg har reinstallert skjermkort-driveren og prøvd forskjellige drivere, men ingen ser ut til å funke... Jeg har også et problem med spillet, Fallout 3. Selvom jeg setter AA til ingenting henger spillet seg opp. Er det noen som har svaret på dette problemet? Trenger virkelig hjelp! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette minner litt om mine problemer med mitt nye 4850 kort. Løsningen for meg var å rette ram-ferkvensen, i bios. Den sto i auto men etter å ha endret til manuell og satt til den Hz som min ram skulle ha forsvant alle mine problemer. Så sjekk hvilken ram du har, hvilken timing den skal ha og hvilken frekvens den skal ha. Sjekk så i bios om dette stemmer. Lenke til kommentar
Khredflog Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Dette minner litt om mine problemer med mitt nye 4850 kort.Løsningen for meg var å rette ram-ferkvensen, i bios. Den sto i auto men etter å ha endret til manuell og satt til den Hz som min ram skulle ha forsvant alle mine problemer. Så sjekk hvilken ram du har, hvilken timing den skal ha og hvilken frekvens den skal ha. Sjekk så i bios om dette stemmer. Skjønte ikke 100%.. Men hvordan vet jeg hvilken timing og frekvens ram'en min skal ha? Er ikke helt proff på PC. Vet hvordan jeg kommer inn på bios i allefall. =P Har 2gb ram. Mer vet jeg ikke.. Må jeg i så fall åpne sidepanelet på pc'en for å finne ut hvordan type ram jeg har? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du må vite litt mere om den rammen du har. Last ned et CPU-Z. Det forteller en del om hva du har av hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå