Laffe Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som har sett episode 40 og lest mangaen? Isåfall, hvor var det som var manga og ikke manga? For jeg leste en commentar hvor det sto "that drew it from a diferent angle than the manga-" hvilken part+? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har ikke kommentert på en lang stund her, så det er på tide De siste episodene har vært fantastiske, og dagens var også bra. Briggs-delen er min favoritt, og hittil har det vært bra. Nå begynner serien å nærme seg mangaen også, så det blir spennende å se hva de gjør. Det er en ting jeg ikke klarer å huske, og det er; hvor er det blitt av Al nå? Husker ikke hva som skjedde meg ham, han ble skada sist. Er han på sykehus, eller hva er greia? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er en ting jeg ikke klarer å huske, og det er; hvor er det blitt av Al nå? Husker ikke hva som skjedde meg ham, han ble skada sist. Er han på sykehus, eller hva er greia? Vi har ikke fått sett hva som har skjedd etter han ble skadet. Vi vet ikke hvor han er nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vi har ikke fått sett hva som har skjedd etter han ble skadet. Vi vet ikke hvor han er nå. Trodde noen kom til å huske det fra mangaen, jaja. Får vente en uke, eller grave meg gjennom Onemanga... Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 har FMA brotherhood blitt dubbet til engelsk ennå? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 har FMA brotherhood blitt dubbet til engelsk ennå? Ikke dubbet, men Eclipse har alle episodene med subs . Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 har FMA brotherhood blitt dubbet til engelsk ennå? Ikke dubbet, men Eclipse har alle episodene med subs . herlig. tusen takk blir dog litt rart å se FMA igjen når jeg har blitt kjent med karakterene som engelsktalende. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ingen her som har sett OVA til Fma tb enda da ? "The Blind Alchemist" og "Simple People" Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg orker ikke å lese igjennom 6 sider for å se om noen har spurt om det samme. Men hvis jeg skal se "Full Metal Alchemist: Brotherhood" episode 1, må jeg først ha sett "Full Metal Alchemist"? Takk for svar Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 De siste par episodene har vært absolutt fantastiske! Meget god og dynamisk aktion og drama så det holder . Liker at Brotherhood er mangaen trofast. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Ingen her som har sett OVA til Fma tb enda da ? "The Blind Alchemist" og "Simple People" Jeg har sett simple people. Skal skaffe meg "the blind alchemist" nå jeg kommer hjem fra jobb om noen dager. Verdt å se? Endret 4. mars 2010 av toy_man Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 The blind alchemist var grei den. Lenke til kommentar
e9 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 FMAB og FMA er kanskje den mest gripende serien jeg noengang har sett! kan ikke vente til neste episode! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fullmetall Alchemist Ova 3 er ute Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Er nokså stille her for tiden, så tar en litem bump. Starter å bli spennende nå. Wrath/King Bradley i kamp med Greed. The Human Sacrifices blir "spist opp". Og en stor transmutation circle over hele Central. Har ikke lest mangaen eller sett Fullmetal Alchemist (den originale), så har ingen spesielle forventinger sånn sett, så kan ikke sammenligne der. Men synes serien er veldig bra hittil. Endret 17. mai 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Da gjenstår det et kapittel av mangaen, og det skal visstnok være på 150 sider. Gleder meg til å se hvordan avslutningen blir, og jeg håper det blir en lykkelig en. Den har vart i 9 år nå, så dette ser jeg virkelig fram til. Brotherhood har også 6 episoder igjen, så i løpet av neste måned er det slutt på FMA. Gleder meg til å se hvordan dette blir avsluttet, men samtidig er jeg litt trist. Dette er den beste mangaen/animeen som jeg har vært gjennom, så aner ikke hva nytt jeg skal finne om jeg i det hele tatt orker det. Endret 28. mai 2010 av WCH 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Håper siste episode varer en time mtp at kapitteln er på 150sider? Eller blir den splittet? Endret 5. juni 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det blir en ekstra lang episode, aner ikke hvor lang... men antas å bli mellom 1-1 1/2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå