Gå til innhold

Fullmetal Alchemist: Brotherhood - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke kommentert på en lang stund her, så det er på tide :) De siste episodene har vært fantastiske, og dagens var også bra. Briggs-delen er min favoritt, og hittil har det vært bra. Nå begynner serien å nærme seg mangaen også, så det blir spennende å se hva de gjør.

Det er en ting jeg ikke klarer å huske, og det er; hvor er det blitt av Al nå? Husker ikke hva som skjedde meg ham, han ble skada sist. Er han på sykehus, eller hva er greia?

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg ikke klarer å huske, og det er; hvor er det blitt av Al nå? Husker ikke hva som skjedde meg ham, han ble skada sist. Er han på sykehus, eller hva er greia?

Vi har ikke fått sett hva som har skjedd etter han ble skadet. Vi vet ikke hvor han er nå.

Lenke til kommentar

Ingen her som har sett OVA til Fma tb enda da ?

"The Blind Alchemist" og "Simple People"

Jeg har sett simple people. Skal skaffe meg "the blind alchemist" nå jeg kommer hjem fra jobb om noen dager. Verdt å se?

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Er nokså stille her for tiden, så tar en litem bump.

Starter å bli spennende nå.

Wrath/King Bradley i kamp med Greed.

The Human Sacrifices blir "spist opp".

Og en stor transmutation circle over hele Central.

Har ikke lest mangaen eller sett Fullmetal Alchemist (den originale), så har ingen spesielle forventinger sånn sett, så kan ikke sammenligne der.

Men synes serien er veldig bra hittil.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da gjenstår det et kapittel av mangaen, og det skal visstnok være på 150 sider. Gleder meg til å se hvordan avslutningen blir, og jeg håper det blir en lykkelig en. Den har vart i 9 år nå, så dette ser jeg virkelig fram til.

Brotherhood har også 6 episoder igjen, så i løpet av neste måned er det slutt på FMA. Gleder meg til å se hvordan dette blir avsluttet, men samtidig er jeg litt trist. Dette er den beste mangaen/animeen som jeg har vært gjennom, så aner ikke hva nytt jeg skal finne om jeg i det hele tatt orker det.

Endret av WCH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...