Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg kan ikke huske at hendelsene ved Laboratory 5, kunnskapen om at "the philosopher's stone" lages av mennesker, og at Hughes (faren til hun dritsøte jenten, state alchemist) blir drept skjedde så tidlig i sesong 1 som det har skjedd nå. Så det kan jo være at det kommer noe helt nytt etter hvert, men at sesong 2 startet opp med et slags referat fra sesong 1. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hugser du ikke det :O Det gjorde iallefall jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Serien begynner snart å spore av. Vis jeg husker animen kontra manga'n. Til informasjon. PS Kapitel 96 av manga'n er ute Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har tråden dødd helt ut eller? Jeg liker vendingen serien har tatt nå, liker at de holder seg til den orginale historien. Lin er virkelig en gjennomført karakter, og dagens episode var ganske bra. Nå har jeg glemt deler av mangaen, så er det noen som vet om vi nærmer oss den delen da Ed og Al drar mot nord? Mangaen er forøvrig oppe i 98 kapitler nå, og holder seg oppe som alltid. Gleder meg til avslutningen. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Eclipse Sekai gikk ned, så hvor subgruppa di da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg kan ikke huske at hendelsene ved Laboratory 5, kunnskapen om at "the philosopher's stone" lages av mennesker, og at Hughes (faren til hun dritsøte jenten, state alchemist) blir drept skjedde så tidlig i sesong 1 som det har skjedd nå. Så det kan jo være at det kommer noe helt nytt etter hvert, men at sesong 2 startet opp med et slags referat fra sesong 1. FMA1 hadde ikke sesonger. Og han drittsekken brukte veldig lang tid på å dø i FMA1. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Eclipse Sekai gikk ned, så hvor subgruppa di da? Eclipse holder på fremdeles, de har bare byttet nettsted. Have fun http://eclipse.speedsubs.org/ Endret 22. juli 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ingen som følger med på serien eller ? Jeg må bare kommentere episode 19, fy faen... dette er den beste episoden av FMA: Brotherhood til nå. De fjerna kampen med Ling Fan/Ran Fan mot Gluttony og Envy, men det var ikke behov. Alt var på plass, animasjonene, dramaet og intensiteten. Rett og slett fantastisk... Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Joda, er det;P Likte episoden veldig godt, men savna faktisk Ling Fan/Ran Fan vs Gluttony og Envy kampen når jeg leste mangan igjenn etterpå;P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sant nok, de kutter noen ganger for mange scener i FMA: Brotherhood etter min mening. Ca. hver episode representerer to kapitler av mangaen, så det er en del ting som blir borte. Jeg håper de bremser ned tempoet etterhvert, slik at vi får den samme endingen som nå kommer snart i mangaen. Orker ikke flere dumme endinger med parallelle verdener og det andre... Hvor lenge er det til mangen er ferdig, uansett? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Vi er halvveis i serien nå. Har ingen anelse om hvor i historien vi er i forhold med mangaen, men de har sagt at den skal følge mangaen. Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tror mangaen nærmer seg slutten, ikke så mye igjenn av hovedplottet hvertfall.. Men jeg mener at iogmed at dette er en remake av fma animen så kunne de tatt seg god tid til å ha med seg alt/meste fra mangaen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mangaen er nå oppe i 98 kapitler (kom ut et nytt kapittel på OneManga i går), og serien har så langt 51 episoder planlagt. De kommer nok til å få med seg det meste, selv om de kommer til utelatte noen detaljer. Det er selvfølgelig trist, men alikkevel finner jeg denne remaken bedre enn den forrige animen... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så ferdig den normalte FMA igår, skal se filmen idag. er dette en fortsettelse av historien? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Filmen ja, FMA2 nei. FMA2 er en restart som følger mangaen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så det er ikke en fortsettelse med de samme karakterene osv? blir vi kjent med Ed++ på nytt i denne seriern? Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 For de som vil ha japansk lyd med engelsk tekst så anbefaler jeg disse: http://eclipse.speedsubs.org/ De er kjappe til å legge ut nye episoder å kvaliteten er suveren Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Definitivt de beste på subs, når det gjelder kvalitet og fart. Selv om jeg fremdeles venter på dagens episode Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Definitivt de beste på subs, når det gjelder kvalitet og fart. Selv om jeg fremdeles venter på dagens episode Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå