Shoegazer Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jepp, fant det ut. Så bare litt rotet ut ved første blikk, men nå som jeg har funnet av det, er jo dette en gullgruve:) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Akkurat like creepy som orginalen >.< Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Syk episode(Tucker og nina(som hund)), akkuart som orginalen som bruktbilen sa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ah, så dette er bare en remake? Jeg hadde håpt det var en fortsettelse. Oh well, jeg liker FMA så det blir vel å se dette også ^^ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jepp, remake: ) De fleste hadde vel håpet på det samme som deg, hehe. Men det blir jo ganske nytt nå som de skal følge mangaen. Er vel kanskje ikke så rart at de rusher tho, endel ting vi ikke fikk sett. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det blir nok bedre når serien kommer dit den orginale animen startet å bryte fra mangaen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sant, oh well. Jeg koste meg med mangaen også jeg ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Episode 5 ute, holder seg bra fortsatt. Endret 4. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nå har jeg sett episode 5, og er imponert over nivået fram til nå. FMA er trolig den beste animen/mangaen jeg har sett, og denne serien holder virkelig høyt nivå. Den "nye" animasjonen er genial, da slåssescenen i episode 5 var utrolig godt gjennomført. FMA har alltid rørt noe i meg, og jeg merker at ting sitter igjen også nå. Fantastisk dette her... og enda mer deilig å slippe unna det lame parallelle-verdener temaet... Endret 7. mai 2009 av SasaB Lenke til kommentar
someOen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Yeah, parallell verden-suppa øydela den orginale serien. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Yup. Fma 06 er ute Endret 10. mai 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Da er subben ute ; O ) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 FMA er så utrolig. Den første animeserien jeg så, og den traff hardt. Det gikk fort opp for meg at episodene lignet fryktelig på de tilsvarende episodene i sesong 1, og jeg fikk nå i denne tråden bekreftet at det er remake. Dette skuffer meg litt, da jeg hadde håpet på fortsettelse, nå vet jeg jo på sett og vis hva som kommer til å skje. Men samtidig er det såpass bra, at om det er forandret bare en smule er det verdt å se om igjen. I teorien kan man vel se det om igjen uten at det er forandret. FMA <3 Episoden hvor Nina og hunden Alexander blir til en chimera.. Det er så fryktelig. Den stemmen... Nina var så utenomjordisk søt, hunden var så kosete og bamseaktig. Hvordan er det mulig. Jeg følte meg som en tyrann for ikke å gråte. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Starten er ganske lik, men serien vil spore lenger og lenger vekk fra den originale serien etterhvert. Om serien er bedre eller dårligere vil tiden vise, siden mangaen ikke er komplett enda. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser ut til at den allerede starter å dra fra den første serien, jeg husker hvertfall ikke at dette skjedde, spennende uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå