Laffe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Fullmetal Alchemist: Brotherhood Animetråden Remake av serien Fullmetal Alchemist, som vil nå baserer seg på mangaen! (95 Chapters, som nærmer seg slutten. hvis ikke jeg tar feil:P) For de som ikke har lest mangaen, så vil det være mye nytt, og mye anderledes Første episode har kommet ut, og du kan se den her: Tokyotosho.info P.S! Første episode er filler, dvs den har ikke noe med historien å gjøre. Så får vi håpe på at den holder samme kvalitet som den første.: ) Endret 28. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tipper jeg kommer til å se på den en gang, men er ikke hypa egentlig..=\ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Major Armstrong er så teit x) Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) de starta serien med filler :/ å hørte jeg feil eller er kimbley voica av orochimaru voiceactoren? Endret 7. april 2009 av abbyjr Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 God stemning Jeg har savna min absolutte favorittanime Gode greier, denne skal jeg følge med på, selv om det var litt nedtur at det ikke var samme grafiske opptur som overgangen fra hellsing til hellsing ultimate var ^^ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Så første episode igår jeg i 720P Blir spennende å se hvordan denne utgaven blir. Som abbyjr sa: merkelig første episode (filler?)... Nå har ikke jeg lest mangaen, men serien er en av de beste jeg har sett og krever en ny gjennomgang en ting til: For min del, ble det ganske annerledes mtp stemmene, da jeg så serien med engelske stemmer første gangen, så jeg håper egentlig at de dukker opp på ett senere tidspunkt. (Fordi det var faktisk ganske bra dub) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Dubben kommer ut 9april Etter å ha lest litt rundt, så er det fillerepisode ja. Begynte selv å lure på om det var filler eller ikke. Blir nesten litt irritert over at folk klager over første episode, den er jo åpenbart bare noe de lagde som en slags in media res for å få noe action i begynnelsen. Den er ikke fra mangaen, og er bare noe de lagde for moro, som en introduksjon. Historien begynner neste uke, og nå kan vi glede oss til det. - Japaniforum Lenke til kommentar
someOen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den første episoden gjekk alt for fort. Dei kunne gått litt rolegare fram. Ellers ser det ganske bra ut. Liker animasjonen, veldig flott. Ellers var den nye introen kul. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Episode 2 er ute Endret 13. april 2009 av hans2k Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Link? Link Endret 14. april 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Selv bruker jeg Eclipse sin 720P versjon Har prøvd "vanlig xvid vs 720P" på 46" tv'en min, å 720P er merkbart bedre å se på, mye mer behagelig for øyene . Ett lite minus er at de er litt tregere (1 dag senere) enn Hans2k sin anbefaling, episode 3 har ikke kommet ennå hos dem... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Den orginale var topp så får vel sjekke ut denne også. Endret 19. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bruker gruppen som ligger øverst på "approved" listen hos MAL jeg Ligger en sånn liste på nesten alle serier der, veldig nyttig FMA: Brotherhood Ligger ganske langt nede på siden... "Fansubbing Groups" Quote: Eclipse Productions [Eclipse] 121 of 132 users approve *vs* Shinsen-Subs [sHS] 115 of 150 users approve Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvor kan jeg laste ned i hd med eng sub? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) De det står anime ved siden av har eng sub? Edit: Skjønte det nå, sto kommentarer på flere av de! Takk! Endret 26. april 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 På tokyotosho, så er alt under "Anime" engelske subs, å så er det "non-english som er alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå