Allanon Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ikke tenke over at en PII 450 mhz kan bli ødelagt, hvis man brekker den ut med skrujern... Er ikke 450 mhz PIII da? Trodde ikke det var PII.. Bare for å pirke! :wink: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ikke tenke over at en PII 450 mhz kan bli ødelagt, hvis man brekker den ut med skrujern... Er ikke 450 mhz PIII da? Trodde ikke det var PII.. Bare for å pirke! :wink: For å pirke enda mer så kan man få både PII og PIII i versjoner av 450mhz. :wink: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 to venner jeg av meg trur de er dataeksperter begge to.. de har på hver sin pc gått inn på biosen og gjort om på alt, fordi de trudde den skulle funke bedre, nå funker ingen av pcene. ikke "ordentlige" dataeksperter kunne gjøre noe engang.. idioter ass Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hehe, prøv og feile er det noe som heter Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hehe, skulle klokke min P2 300 på et annet hovedkort en gang. Klokka den til 450 og etter litt spilling, luktet det brent. Tenke seg det, jeg glemte å koble til viften. Primitiv nybegynnerfeil innenfor overklokking! :wink: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ...modde litt for heavy: mekke bryterpanel, og slå på bryter mens kablene ligge løst i kabbiset... *wfssst* OJ, hk og ram fikk fnatt Få jordingsfeil i kabbis slik at det gir 110 Volt til den som nødvendivis er jordet og tar i det. (ikke fiksa siden det er fin tyverisikring på lan ) Få broken stripe i raid arrayet når man kommer fram på lan...:/ Alle er selvfølgelig selvopplevd :o) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Her er et par småting som kan nevnes ( dog ikke i /paradoksal intervensjon/, som det på dårlig norsk heter) : *klipp* Husk å fylle opp ram slottene fra /plass/ 1. *klipp* Ikke om du har et Abit KG7-RAID, der skal du faktisk begynne i slot 4. Jeg hadde jo seff ikke lest manualen og brukte slot 1. Så gutter (og jenter) les manualen! Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ikke om du har et Abit KG7-RAID, der skal du faktisk begynne i slot 4. Jeg hadde jo seff ikke lest manualen og brukte slot 1. Så gutter (og jenter) les manualen! Uuuups. Takker for det innspillet. Skal selv legge det på minnet. Snodig måte å gjøre det på fra Abit, men men. Rune. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Typisk feil hos nybegynnere er at de kjører skjermoppdateringen på 60 Hertz, og klager på hodepine etter noen timer foran skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå