veggis73 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Driver en supporterklubb for Aldershot Town FC, som til daglig holder til i League 2. Kan nevne at "nåværende" Shots har kun holdt på siden 1992, siden konkursen i 92. Og har spilt seg opp til League 2 gjennom alle de laveste divisjonene i England (Rymans League, Conference). Er det andre Shots-tilhengere der ute som kanskje ikke vet at det finnes en norsk supporterklubb for Aldershot Town FC? Supporterklubben finner du på www.aldershotnorway.com. Besøk siden i dag!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har en følelse av at tråden ikke blir så populær Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har en følelse av at tråden ikke blir så populær Jepp. Når det ikke finnes så mange Chelsea-supportere her engang, så tror jeg ikke det er noen som heier på Aldershot. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde ikke engang hørt om klubben før nå så Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Aldri hørt om den klubben... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Alle som er over middels interessert i engelsk fotball har da hørt om Aldershot. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er dårlig at folk her ikke har hørt om klubben. Hvis jeg ikke husker feil spillte Pool mot dem i FA Cup 94? Lykke til Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har spilt med dem på CM/FM noen ganger. ^^ Morsomt at noen holder med slike lag! Selv har jeg ett "andrelag" i Hereford United. Bestilte en drakt engang, men den kom liksom aldri frem. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg heier på Dag & Red i League 2, hehe... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Og enda har du ikke hørt om Aldershot som faktisk er i samme divisjon? Storsupporter. Edit. Leif. ^^ Endret 13. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hehe, jeg er ikke en seriøs Dag & Red supporter, har bare vært manager for dem på Fifa, men hvis jeg skal heie på noen der, så blir det dem, selvom jeg ikke følger med på noen resultater eller noe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har hørt om klubben men kan ikke si at jeg er en fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå