Sladre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei. skal kjøpe en bærbar til 8000 kr, kan være litt over, men ikke mer enn 8500. skal bruke den til film og spilling, så godt som den kan. men orker ikke å bestille på nettet, så må få kjøpt den på elkjøp, expert eller lignende, samma hvor dumt det kanskje er, men jeg må ha den raskt. med en gang:p hvilken vil dere anbefale for meg? den beste for spilling til 8000. bor i Oslo, så må være en butikk som er i oslo. takker:D Endret 7. april 2009 av Sladre Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 kom med noen tips da? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du skal være klar over at du kan spare en tusenlapp eller to ved å handle på nett. Butikker har også en lei tendens til å overprise PC'er grovt, fordi det som oftest er de minst datakyndige som handler der. Er det ett absolutt must at den må være kjøpt på butikk? Elkjøp har forresten en slags kjøp på nett, hent og betal i butikk-sørvice. Du kan sikkert spare litt ved å bestille på nett. Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Hmm, ja ok. vet vel egentlig det, men er i millitæret og har bare et par dager perm nå, så rekker ikke å få den tillsendt om jeg bestiller på nett. ja, kan jo se på elkjop.no, men har dere noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk? har jo hørt om datakjeden, i oslo sentrum, som er det samme som komplett? kom med noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk, for jeg er helt blank! 8000, absolutt maks 8500. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hmm, ja ok. vet vel egentlig det, men er i millitæret og har bare et par dager perm nå, så rekker ikke å få den tillsendt om jeg bestiller på nett. ja, kan jo se på elkjop.no, men har dere noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk? har jo hørt om datakjeden, i oslo sentrum, som er det samme som komplett? kom med noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk, for jeg er helt blank! 8000, absolutt maks 8500. kan jo bare bestille den til adressa du har i militæret da, eller hjem til deg selv og få noen du kjenner til å sende den til deg. broren min er også i militæret og er ikke lenge siden jeg sendte datan hans oppver med post. handle på nett sparer deg uansett for mange penger Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 ja veit, men blir stress. for bor alene osv. vis jeg SKAL kjøpe i butikk, hvilken butikk bør jeg bruke og evnt. andbefalinger på laptopp har dere? Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du kan jo sjekke ut Acer, de har mange rimilege mainstream PCer. Eller sjekk på MPX, Komplett, alle PCene for rundt 8000kr.. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du kan f.eks gå til Expert, dersom de ikke har PCen inne ber du dem å få tak i den. Du burde se etter en passende PC på nettet før du går og spør i butikk likevel. Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 ja har sett en del. har funnet noen acere,hvor jeg har sett disse specsa grafikk: 9600gt 1gb/512/mb - radeon 3650 og noen til cpu: t6400 dual core hdd: 320-500 hvordan tror dere dette funker? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Radeon 3650 og GeForce 9600gt er jo tilnærmet lik ytelse, de er ... tja... middels gode skjemkort. t6400 dual core er vel en middels god cpu og hdd 320gb er vel nok på en bærbar, en ekstern harddisk koster jo ingenting i disse dager. Acer har skjermflimrings problemer, på jobben hos min stefar har de sendt inn 15 bærbare på en gang pga skjermflimring... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg kjenner mange med ACER bærebare og har ikke observert noe skjermflimmer på noen av disse. Men benyttes en ikke_native_oppløsning på skjerm, evt avvikende frekvens vil selvsagt dette kunne oppstå. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 De bruker maks oppløsning tilgjengelig gjennom windows, frekvensen stiller de ikke på. Men det kan jo variere fra modell til modell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå