Gå til innhold

kjøpe bærbar i butikk ikke på nettet, hvilken?:)

Anbefalte innlegg

Hei.

skal kjøpe en bærbar til 8000 kr, kan være litt over, men ikke mer enn 8500.

skal bruke den til film og spilling, så godt som den kan.

men orker ikke å bestille på nettet, så må få kjøpt den på elkjøp, expert eller lignende, samma hvor dumt det kanskje er, men jeg må ha den raskt. med en gang:p

hvilken vil dere anbefale for meg? den beste for spilling til 8000.

bor i Oslo, så må være en butikk som er i oslo.

takker:D

Endret av Sladre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal være klar over at du kan spare en tusenlapp eller to ved å handle på nett.

Butikker har også en lei tendens til å overprise PC'er grovt, fordi det som oftest er de minst datakyndige som handler der.

Er det ett absolutt must at den må være kjøpt på butikk?

Elkjøp har forresten en slags kjøp på nett, hent og betal i butikk-sørvice. Du kan sikkert spare litt ved å bestille på nett. :)

Lenke til kommentar

Hmm, ja ok. vet vel egentlig det, men er i millitæret og har bare et par dager perm nå, så rekker ikke å få den tillsendt om jeg bestiller på nett.

ja, kan jo se på elkjop.no, men har dere noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk? har jo hørt om datakjeden, i oslo sentrum, som er det samme som komplett?

kom med noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk, for jeg er helt blank!:p 8000, absolutt maks 8500.

Lenke til kommentar
Hmm, ja ok. vet vel egentlig det, men er i millitæret og har bare et par dager perm nå, så rekker ikke å få den tillsendt om jeg bestiller på nett.

ja, kan jo se på elkjop.no, men har dere noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk? har jo hørt om datakjeden, i oslo sentrum, som er det samme som komplett?

kom med noen forslag til pcer jeg kan kjøpe i butikk, for jeg er helt blank!:p 8000, absolutt maks 8500.

kan jo bare bestille den til adressa du har i militæret da, eller hjem til deg selv og få noen du kjenner til å sende den til deg.

broren min er også i militæret og er ikke lenge siden jeg sendte datan hans oppver med post.

handle på nett sparer deg uansett for mange penger

Lenke til kommentar

Radeon 3650 og GeForce 9600gt er jo tilnærmet lik ytelse, de er ... tja... middels gode skjemkort.

t6400 dual core er vel en middels god cpu og hdd 320gb er vel nok på en bærbar, en ekstern harddisk koster jo ingenting i disse dager.

Acer har skjermflimrings problemer, på jobben hos min stefar har de sendt inn 15 bærbare på en gang pga skjermflimring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...