toretang5 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny mobil. Jeg trenger en slik mobil som har et lite tastatur som man kan skrive på, slik som på en datamaskin, og mobilen må være slik at det er det deksel som man da slår opp, slik at man skriver på den nedre delen på tastaturet, og ser hva man skriver på den øvre delen (skjermen). Jeg har aldri hatt en slik telefontype før, så jeg vet ikke hva jeg skal søke etter. Heter disse mobiltelefonene noe spesielt? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny mobil. Jeg trenger en slik mobil som har et lite tastatur som man kan skrive på, slik som på en datamaskin, og mobilen må være slik at det er det deksel som man da slår opp, slik at man skriver på den nedre delen på tastaturet, og ser hva man skriver på den øvre delen (skjermen). Jeg har aldri hatt en slik telefontype før, så jeg vet ikke hva jeg skal søke etter. Heter disse mobiltelefonene noe spesielt? Etter hva jeg skjønner ville jeg tro det var noe slikt det er snakk om: http://www.lge.com/us/mobile-phones/LG-LX600-Black.jsp Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Slider med fult QWERTY tastatur. Du kan søke etter telefoner utskyvbart fult tastatur, eller bare med fult tastatur, i prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå