heggstad Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei! Nå som jeg er så godt i gang, slenger jeg ut nok et bilde fra samme seiltur. Er det noen som har noe fornuftig å si? EDIT:lagt til en litt mindre komprimert versjon. Endret 6. april 2009 av heggstad Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Kvaliteten på bildet ser ut til å være kraftig forringet grunnet kraftig komprimering. 81 kb...? Selve motivet er fint, men det er vanskelig å si noe om det tekniske pga overnevnte. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Takker alikevel for svar! Den dårlige kvaliteten skylder nok flere ting. Blant annet er dette en svært croppet utgave av et bilde, og som jeg brukte "save for web" i photoshop på. Men ble det noe bedre nå? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Men ble det noe bedre nå? Tror ikke det egentlig. Fungerer greit som et småminimalistisk "sjøskap". Det smådunkle uttrykket med lysere himmel i mellom ser ikke så gærent ut det heller. Komposisjonen ser OK ut også, med dybdeinformasjon fra de stripene med steiner. Men det tekniske virker litt "slarkete" som Larsenio er inne på. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Takk for kommentaren i alle fall. Men som sagt er dette bildet en liten del av et ganske mye større bildet, som kan ha noe å si innenfor det kvalitetsmessige. EDIT: så er det vel tare vi faktisk ser, ikke steiner Endret 6. april 2009 av heggstad Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 så er det vel tare vi faktisk ser, ikke steiner Ops, sånn er det når man ikke leser tittelen for tråden skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå