Phyltre Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Vel alle som har hatt pc en stund har vel prøvd og oppdatere BIOS. Av og til hender det at slikt går galt enten man flasher med gal versjon eller strøm brudd eller hva enn Fant denne i forumet til OCShoot. Håper det kan være til hjelp. http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...ic;f=8;t=000239 Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Bra guide! Men trenger ganske desperat en EEPROM til et bh7-kort etter en badflash.,.. Får ikke starta hk Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Bra guide! Men trenger ganske desperat en EEPROM til et bh7-kort etter en badflash.,.. Får ikke starta hk Har ikke testa problemet ditt, men jeg maila [email protected] hos Badflash : > hi, what is the price for a new ready flashed Abit BH7 eeprom including shipment to Norway ? < - og 'Jack' svarte straks: $25 US - - kanskje webshopen din kan hjelpe med noe nærmere ? Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 forsøkte å flashe biosen på en pentium2 i windows95. det gikk ikke så bra:) visste at det ikke skulle kunne gå, men måtte bare forsøke. var så nyskjerrig på hva som ville skje. jaja, vi lærer så lenge vi lever:) Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Bra guide! Men trenger ganske desperat en EEPROM til et bh7-kort etter en badflash.,.. Får ikke starta hk Har ikke testa problemet ditt, men jeg maila [email protected] hos Badflash : > hi, what is the price for a new ready flashed Abit BH7 eeprom including shipment to Norway ? < - og 'Jack' svarte straks: $25 US - - kanskje webshopen din kan hjelpe med noe nærmere ? Har allereder løst problemet, men takker for at du sjekka for meg! Virker faktisk som jeg får det på garantien... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 CSSSK Du får ikke løst det vha. post-flash? Så slipper man vente på posten... F2 ved oppstart, var det ikke? K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå