lilko Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja, jeg drikker og spiser som normalt. Skjer noen ganger i uka. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Faen, litt for sein.. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Det har jeg da gjort. Både før og mens jeg er tørr. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 http://www.google.no/search?q=dry+mouth&am...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Spiser du tabeletter? mange bivirkninger er tørr munn(Cottonmouth) Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ingen tabletter eller noe som helst. Lenke til kommentar
Avathar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er mange som kan slite med munntørrhet og lav spyttsekresjon uten at det trenger å være noen sykdom som ligger bak, men er man bekymret for det kan det være lurt å gå til legen. Dersom du drikker nok vann og fortsatt sliter med munntørrhet s går det an å prøve å stimulere spyttsekresjonen med f. eks. noen sugetabletter, tyggegummi eller lignende. Ved å ha noe som munnen kan "jobbe med" så stimuleres nemlig spyttsekresjonen og mye av munntørrheten kan gå bort. Ellers går de også an å få kjøpt egne sugetabletter som inneholder stoffer som f.eks. eplesyre og lignende som har en egen effekt på å stimulere spyttsekresjonen i tillegg til den jeg nevnte tidligere. Disse kan man få kjøpt på apotek og muligens også andre steder. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Snuser du? hender seg jeg blir skikkelig tørr i munnen om jeg har en pris, og blir andpusten. Lenke til kommentar
fteff Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har hørt at det produseres lite spytt i munnen når man er redd/nervøs. Er du ofte redd eller nervøs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå