VegardStr Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Eg og dama mi har tenkt å fare til til varmere strøk i sommer, vi har ikkje lyst til hotte festplasser. Men heller lyst på en plass som e værdt å oppleve. ikkje noe slikt guidet tur plass med fult opplegg. kriterier som eg har stiller til denne sydenturen: - 5000 til 8ooo (ca) pr pers. for fly og opphold i 2 uker. - har lyst att det skal vere billig å leve der. - Sandstrender, ikkje grus/stein - ho svigermor har sagt att vi ikkje får fare til Portugal, tyrkia eller egypt. så destinasjoner i disse land er ikkje vits i å ramse opp. så kan noen være så snill å hjelpe finne en destinasjon for oss? kansje ett billig hotell også Har leitet litt på finn.no / apollo / ticket ol. Men vet liksom ikkje ka for noen plasser som er å bra og hva som er dårlig. vi må være hjemme før 18. august. eg er 20 og dama mi er 17 tusen takk for hjelp Endret 5. april 2009 av Vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Tusen hjertelig takk for hjelpen alle sammen. dere har vært til stor hjelp! bestilte til kreta/agia marina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå