Dracoknight Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 på de pizza bildene så er jeg han som ser jævlig trøtt ut og lener hue på hånda i bakgrunn der.. Så sulten og trøtt på en gang... att det går ann :O Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Apropos trøtt... Sjekk han karen som sover mens han holder posen der Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hoff, jeg var rett og slett nydelig på det bildet på¨den andre siden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fra HW-rekkas tur til Peppes. Var med en god del flere, altså, men jeg satt nå slik til at de var disse som var i skuddlinjen ^^ Hvis det er noen som lurer på hvem alle er, skal jeg skrive på dem jeg veit. Hvis ikke, gidder jeg ikke Oh my lord.. Jeg ser ut som en sinnsyk unge med sterke handicap på det ene bildet.. Ikke akkurat det peneste bildet av meg.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg ser ut som en sinnsyk unge med sterke handicap på det ene bildet.. Ikke akkurat det peneste bildet av meg.. Du tar feil. Desverre begikk man nå en glipp, og dette bildet slapp unna photoshoppingen - det er desverre slik du egentlig ser ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg ser ut som en sinnsyk unge med sterke handicap på det ene bildet.. Ikke akkurat det peneste bildet av meg.. Du tar feil. Desverre begikk man nå en glipp, og dette bildet slapp unna photoshoppingen - det er desverre slik du egentlig ser ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg visste det var noe rart med alle andre bilder tatt av meg.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Apropos trøtt... Sjekk han karen som sover mens han holder posen der Hahahahaah, som jeg lo av det bildet! Fantastisk, han må jo ha falt i søvn mens han dreiv og leta etter noe :!: Guttersnipe og TøseGuri: Si fra hvis jeg skal fjerne bildene, så gjør jeg det. Men de er festlige, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bare å ha bildene der Martine, for min del gjør det ikke noe Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Godt, godt, Guri. Det er de døveste uttrykkene som er mest givende, vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så sant så sant Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Her har dere noen flere bilder fra TG Fleste bildene er tatt fra rad 36 og 37 Baklager for dårlig kvalitet Hylla vår ^^ Hylla til de bak oss 2 timers kø får å registrere bilett :S Noen folk Kameraet monga så fikk med litt sånt fint rødt og hvit bånd Folk som sitter og spiller Wii Randoms Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Heeeei, du har tatt bilde av meg mens jeg setter opp pc'en, haha (Nederste bildet, bak hylla til venstre.) La forresten godt merke til den gule hylla deres, den var jævlig fin ^^ Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Heeeei, du har tatt bilde av meg mens jeg setter opp pc'en, haha (Nederste bildet, bak hylla til venstre.) La forresten godt merke til den gule hylla deres, den var jævlig fin ^^ Takker var mye "slit" å lage den, men vi satta den fra oss i år. Fordi han ene ikke orka å løfte den ut xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ene som er med på den hylla går faktisk på skolen jeg jobber på.. Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ene som er med på den hylla går faktisk på skolen jeg jobber på.. That's me lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hahaha, for et sammentreff.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tenk å sette igjen en sånn hylle, da. Herlighet. Hadde dere spurt skulle jeg lett ha hjulpet dere bære den ut, det går jo ikke an å gå fra et sånt byggverk =/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Der er hyllene våre óg På nederste bildet. Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jooda, bare bygger en ny og mye bedre til neste år Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dere får bygge en som er lettere å få med seg hjem igjen, da. Synes det er synd å sette igjen sånt, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå