hakon-stensrud Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Må man ha kompressor får å drive med paintball? hva er forskjellen på elektronisk og mekanisk markør?? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei man trenger ikke kompressor. luft kan du fylle hos klubben eller hos en bensinstation. evt co2 hvis du har det.. Lenke til kommentar
hakon-stensrud Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Så det funker å fylle opp på ALLE bensinstasjoner? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, ikke alle. Snakk med din lokale brannstasjon, de har riktige kompressorer for å fylle opp slike tanker. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tviler vel på at brannstasjoner har overganger til flasker man bruker på markører, ofte er dette amerikanske standarer som ikke er vanlige. Sjekk med din lokale klubb eller butikken du kjøper utstyr hos. Når det gjelder elektroniske markører og mekaniske markører så er forskjellen at de elektroniske bruker elektronikk for å styre trykkluften som skyter ballene, og kontra på mekanisk hvor det er mekanisk styrt. Hva du velger kommer litt an på bruksområde, skogslek med kamerater? eller banespilling og turneringer? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tviler vel på at brannstasjoner har overganger til flasker man bruker på markører, ofte er dette amerikanske standarer som ikke er vanlige. Sjekk med din lokale klubb eller butikken du kjøper utstyr hos.Når det gjelder elektroniske markører og mekaniske markører så er forskjellen at de elektroniske bruker elektronikk for å styre trykkluften som skyter ballene, og kontra på mekanisk hvor det er mekanisk styrt. Hva du velger kommer litt an på bruksområde, skogslek med kamerater? eller banespilling og turneringer? Det er alltid brannstasjoner jeg har blitt henvist til når jeg har hatt behov for fylling av luft. Det er lurt å skaffe seg en tank dykkere bruker, for så å fylle opp småflaskene fra den. Da kan man stikke innom brannstasjonen før man skal spille, så har man mer enn nok luft. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En kompis av meg driver med paintball, og han har en schwær flaske han fyller regelmessig ved brannstasjonen i Drammen. Jeg misforsto litt, ser jeg... Tenkte på de små flaskene jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå