Skog Skrike Blod Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 - f/10 - 1/1250 sec. - ISO-100 - 46 mm Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg liker bildet. Har ikke så mye å komme med egentlig. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er det skjevt? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Liker det, jeg også, men det var kanskje litt monotont og grått? Skulle gjerne sett deg ta samme bildet, bare under andre lysforhold =) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Synes bildet er ok, men det ser ut til at det har mer å gå på. Føler du at fargene er som du så dem, eller var det mer aftenrøde der? Det er mulig å hente ut en rødere versjon med justering av hvitbalansen. Ellers tror jeg det ville gjort seg med litt økning av kontraster og litt oppskarping. Til slutt tror jeg en panoramabeskjæring vil gjøre seg veldig godt her. Misunnelig for tur på sjøen i dag! Det er utrolig deilig nå mens det knapt er båter der ute. Har planer om å få tatt et par turer seinere i påsken. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er det skjevt? Fin stemning...(ikke så mye skjevt, målte til 0.61° ) RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Det er såpass monotont at det gjør seg greit egentlig. Men jeg tror komposisjonen hadde fått et løft hvis du hadde kappet av litt i nedkant. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Bildet utsråler ro/stillhet, men blir noe flatt og uspennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå