NoobCannon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 I "For de mest omdiskuterte" kunne dere kombinere Counet-Strike og Half Life, eller legge de i en tråd som heter "Source". CS er en modifikasjon til HL. (eller legge til en "Steam" tråd) Fant ingen plass og poste dette så det ble her, flytt hvis nødvendig. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 For å leike litt moderator først, så er det fint om du kan endre emnetittelen så den betre fortel kva forslaget handlar om. Vidare flyttar eg den til "Tilbakemeldinger om forumet". ------------------------ Både CS og Half Life klarer å stå på eigne bein. No har det rett nok vore mindre aktivitet rundt HL den siste tida, men tradisjonelt sett er dette ein relativt mykje diskutert spel-serien. Eg ser derfor ingen grunn til å slå saman desse to kategoriane. Det er og snakk om forskjellege spel, så eg syns ikkje det er naturleg at dei skal ha ein felles kategori. Når det gjeld Source vs. andre utgåver av CS, er det vel ikkje så mykje aktivitet totalt sett at det er eit behov for å dele opp kategorien sånn. Kva tenkjer du Steam kategorien skal handle om? Er det sjølve programmet? Butikken? Spela til Valve? Alle spel som blir solgt der? I utgangspunktet stiller eg meg negativ til ein sånn kategori, men eg er sjølvsagt open for argument om kvifor det er ein god ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg