zirkaye Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg skal pynte russebuksa mi, og trenger tips! Hva har/hadde dere på deres russebukse? Synes det er både stygt og uorginalt med bare masse harry strykemerker. Har noen ideer til andre ting som går an å ha på? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kjøpte "print dine egne strykemerker" på Clas Ohlson og fikk litt mer personlige strykemerker. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kjøpte "print dine egne strykemerker" på Clas Ohlson og fikk litt mer personlige strykemerker. Åh, sånn at man kan printe egne bilder/merker på sånne ark og stryke på? Hørt noe rykter om at det finnes ja.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kjøpte "print dine egne strykemerker" på Clas Ohlson og fikk litt mer personlige strykemerker. Åh, sånn at man kan printe egne bilder/merker på sånne ark og stryke på? Hørt noe rykter om at det finnes ja.. Jepp. Det er ikke bare rykter: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=82848185 Ble mest busslogo og diverse interne vitser på buksene, men men. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kjøpte "print dine egne strykemerker" på Clas Ohlson og fikk litt mer personlige strykemerker. Åh, sånn at man kan printe egne bilder/merker på sånne ark og stryke på? Hørt noe rykter om at det finnes ja.. Jepp. Det er ikke bare rykter: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=82848185 Ble mest busslogo og diverse interne vitser på buksene, men men. Stilig! Tusentakk Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Har skrevet et innlegg på bloggen min med tips til hva man kan gjøre med russebuksen HER Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Synes ikke buksa var så viktig jeg. Eneste jeg husker av ruseetia er veien til steder og at det var helvette å gå i tog 17 mai .... Lenke til kommentar
hanneaasbak Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du kan sy på forskjellige ting for hånd eller maskin...brodere kan du også gjere;) Eg var russ i fjor og eg hadde bare masse strykemerker på,overpynta..men ble utrolig tøfft^^ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jeg hadde noen strykemerker og så ble det mye hilsner fra venner. det så fett ut 1. mai. så starta merkene å ramle av, buksa ble full av øl, drinker, kebabsaus, thousand island dressing og gjørme. var ei i russekullet mitt som hadde tegna flammer på beina, det var ganske kult egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå