muffe Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hvilken SACD/CD spiller er å anbefale? Aller helst ikke så veeeeeldig dyr. Hva bør jeg forresten velge av SACD og DVD Audio? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ang. DVD-audio/SACD: Det begynner å komme en del spillere nå som "tar alt". Dette er nok det beste valget, da er du sikret for fremtiden. Ta en titt på slike spillere fra f eks. Pioneer og Marantz. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Vil bare få presisere at jeg ikke er like rik som Bill Gates. De all-in-one spilerene var jo svindyre! Har sett litt på Denon DVD-1600. Denne koster kr 3.498, og den tar både CD og DVD Audio. I tillegg kan den spille DVD slik at jeg slipper å kjøpe ekstra DVD spiller. Er denne spilleren brukbar? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 den er nok heilt brukbar, men leverer ikkje superkvalitet som får vennane dine til å måpe Lenke til kommentar
muffe Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 den er nok heilt brukbar, men leverer ikkje superkvalitet som får vennane dine til å måpe Hva betyr "heilt brukbart"? Hvor mye dårligere blir kvaliteten hvis vi sammenligner med en ren CD spiller i samme prisklasse? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Jeg endte allike vel opp med en Pioneer DV-656A DVD/DVD-Audio/CD/SACD/VCD/SVCD/MP3 spiller. Denne har også inebygget Dolby Digital dekoder, dvs. at jeg har analog output til Front, Center, Sub, Bak osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå