lpololoco Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Stakkars Diana...!!! HAHAHAHA :!: :!: Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kall meg gjerne dum, og si gjerne at jeg har null sans for humor, men jeg synes ikke dette var morsomt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 det var 41 sekunder av livet mitt jeg ikke får tilbake.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 absolutt ikke morsomt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Om andre synes den er morsom, bør de sjekke inn et sted.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nei uff så dårlig.. jeg lo ikke litt engang.. skriveleif.. Endret 6. april 2009 av laurell Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det var ingenting med denne filmen som var morsomt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nei uff så dårlig, jeg hadde kanskje led om jeg var 13 år Tror vi alle led, uansett alder. Endret 6. april 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Lmmk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Trengs vel egentlig ikke sies av fler, men.. hva var morsomt? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hehehehe fittemus da lissom )) heaheahae... wait wat? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei uff så dårlig, jeg hadde kanskje led om jeg var 13 år Tror vi alle led, uansett alder. Haehaeh! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei uff så dårlig, jeg hadde kanskje led om jeg var 13 år Tror vi alle led, uansett alder. det var faktisk mer morsomt.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det her, var noe av det mest elendige jeg har sett på youtube, og på youtube ligger det flere tonn med piss. Hvordan er det mulig å le/synes det her er morsomt? Lenke til kommentar
lpololoco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 What?? dere tuller? det er jo en fantastisk liten snutt! "I love to fuck boys" "Hva er'e du sier for no'? Er du helt sjuk eller?" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Viss du synes det var gøy, tror jeg vi burde ringe noen folk med hvite frakker Lenke til kommentar
lpololoco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 pøh... Jeg tror dere alle er litt skada i hodet... dere liker sikkert Carl og Co, Mot i Brøstet og Åpen Post... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hvordan kan du egentlig sammenligne åpen post med karl og co og mot i brøstet? Det er snakk om helt forskjellig ting! edit: nå angrer jeg på at jeg skrev i denne tråden. Endret 6. april 2009 av jale Lenke til kommentar
lpololoco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) edit: nå angrer jeg på at jeg skrev i denne tråden. heh... for sent! Ja... du har litt rett. Åpen post er jo litt artig mens mot i brøstet og Carl og Co IKKE er morsomt på noen måte... Endret 6. april 2009 av lpololoco Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg ville før lidd meg gjennom 10 minutt med Karl&co enn å se tilsvarende lengde med den typen klipp. Det eneste som kan ha vært morsomt med den filmen, er at du finner den artig. Selv det har jeg vanskelig for å tro.. =) Lenke til kommentar
lpololoco Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg ville før lidd meg gjennom 10 minutt med Karl&co enn å se tilsvarende lengde med den typen klipp. Det eneste som kan ha vært morsomt med den filmen, er at du finner den artig. Selv det har jeg vanskelig for å tro.. =) Jeg ser heller denne her: http://www.youtube.com/watch?v=smUCdkx-YGQ...feature=related enn Carl og Co... Tror dere har bestemt dere for å hate den videoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg