Xargo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 er denne modden vanskelig og utføre? :oops: jeg referer til modden som er utført på http://slapps.com/review/ati_9500.htm Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det går ann å bruke Catalyst 3.1 driveren til å gjøre dette med hvis kortet er moddbart da... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hehe, en kompis har akkurat gjort det der.. Fy faen.. tok vell 2 timer.. + litt brennig av fingre.. Men når han først fikk tak i ei lang når lit å holde motstanderen på plass så jikk det bra.. Han har ikke voltmodda enda da.. men det blir vell! =) /pm til fnix å spørr da! =) Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Hehe, en kompis har akkurat gjort det der.. Fy skitt.. tok vell 2 timer.. + litt brennig av fingre.. Men når han først fikk tak i ei lang når lit å holde motstanderen på plass så jikk det bra.. Han har ikke voltmodda enda da.. men det blir vell! =) /pm til fnix å spørr da! =) heh takk for svaret :wink: , skal gjøre det jeg og blir ikke før etter komfen da :-? Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 men du?, hvordan fjerner man den første motstanden, skal man svi av den eller? i tilfelle hvor får man kjøpt disse motstandene? eller er det samme motstand du bruker når du flytter den? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du Kutter/skraper den av.. Så lodder du den på den andre plassen. Trur ikke du kan kjøpe denne løst nei.. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Du Kutter/skraper den av.. Så lodder du den på den andre plassen. Trur ikke du kan kjøpe denne løst nei.. mener du at jeg skal bruke den samme motstanden da eller? :oops: jeg vil være evig taknemlig vist du kan svare fort :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sry, jeg var borte,, JA! DU SKAL BRUKE DEN SAMME!!!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sry, jeg var borte,, JA! DU SKAL BRUKE DEN SAMME!!!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvis man kan software modde den, hva er da vitsen med å lodde? Har bestillt et 9500 kort som er modbart til 9700 på psdata.no så derfor håper jeg at noen gidder å svare. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Softmod - du beholder garanti. Ikke sikkert at det funker. Lodding - 0 garanti, større sjanse for suksess. Jeg har softmoddet. Liker å ha garantien i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå