SkyMarshall Arts Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Japp, da har jeg greid å mekke meg ei ny låt igjen også. Denna var ustyrlig festglig å koke i hop - koste meg spent ihjæl hele uka. Håper noen her inne liker den iallefall. Er basert på en gammel tracker-låt kalt "aurora.mod". En mindre fancy video klarte jeg også å klemme sammen, for syns skyld. Eneste teksten i låta går som følger: "Let us travel now - at the speed of light.Departing from our home star on a trip across the cosmos toward the edge of our known universe." DOWNLOAD: SkyMarshall Arts - Farscape STREAM: @ Newgrounds 3 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Se her ja ... ikke mye respons i denne kategorien her egentlig Lenke til kommentar
Duffay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 liker oppbyggingen du har på begynnelsen, minner meg veldi om gammel amiga techno, noe som er en go ting. har hørt på musikken din ganske lenge å du er omtrent den eneste techno artisten jeg faktisk liker musikken til. Bra sang, håper på få høre mer av deg seinere. 2:40 parten er fantastisk. takk får en ny sang Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg likte den godt! Kul intro på den, likte hva du hadde med mellom 1:03 og 1:18 for deretter å gå over til melodien du startet sangen med Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fantastisk låt. Drømmer meg skikkelig bort Lenke til kommentar
BorN Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Så akkurat denne på YouTube. Herregud, så fantastisk bra stemning den har! Som nevnt, 2:40 og utover er nok det jeg vil kalle høydepunktet i sangen. Fikk frysninger på ryggen når jeg så og hørte denne delen av videoen. Liker den delen av refrenget der melodien går ned en halv tone (fra 2:40 og utover). Det høres litt malplassert ut første gangen det kommer fram, men ikke stygt nok til at du forstår vrien neste gang du hører det. Etterhvert blir det faktisk fint å høre på. Ingen andre technosanger som jeg har hørt før, har hatt denne vrien. Originalt! Breakdown fra 2:00 og utover er fin! Bra introduksjon av den halve tone-nedgangen (hva ellers skal jeg kalle det?) som kommer rundt 2:19! Det skrevet over kan være litt påvirket av at jeg ikke har hørt noe særlig på musikk på 3-4 dager, men dette var det jeg føler akkurat nå, utifra det jeg har hørt av andre sanger fra deg og andre tidligere. Eneste jeg kan sette fingeren på, er at den tostemte melodien (da stemmen som kommer som nummer to) fra omtrent 0:16 til 0:18 (og 0:53 - 0:55) har tendenser til å være litt for høyfrekvent. Men dette valget er nok gjennomtenkt fra din side, og folk blir jo vant med det. Også verdt å nevne, du burde du få opp en bedre kvalitetsversjon av musikkvideoen på YouTube! Jeg endte med å spille sangen i bakgrunnen med Winamp, og så videoen med avskrudd lyd på YouTube. Tar forbehold om alternativer som jeg ikke fant. Personlig ligger denne sangen på topp-5 over alle sanger jeg har hørt fra deg hittil. Stå på! Endret 30. mai 2009 av BorN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå