Gå til innhold

Musikk: SkyMarshall Arts - Farscape

Anbefalte innlegg

Japp, da har jeg greid å mekke meg ei ny låt igjen også.

Denna var ustyrlig festglig å koke i hop - koste meg spent ihjæl hele uka.

Håper noen her inne liker den iallefall. Er basert på en gammel tracker-låt kalt "aurora.mod".

En mindre fancy video klarte jeg også å klemme sammen, for syns skyld.

Eneste teksten i låta går som følger:

"Let us travel now - at the speed of light.

Departing from our home star

on a trip across the cosmos

toward the edge of our known universe."

DOWNLOAD: SkyMarshall Arts - Farscape

STREAM: @ Newgrounds

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

liker oppbyggingen du har på begynnelsen, minner meg veldi om gammel amiga techno, noe som er en go ting.

har hørt på musikken din ganske lenge å du er omtrent den eneste techno artisten jeg faktisk liker musikken til.

Bra sang, håper på få høre mer av deg seinere.

2:40 parten er fantastisk.

takk får en ny sang

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så akkurat denne på YouTube. Herregud, så fantastisk bra stemning den har!

Som nevnt, 2:40 og utover er nok det jeg vil kalle høydepunktet i sangen. Fikk frysninger på ryggen når jeg så og hørte denne delen av videoen.

Liker den delen av refrenget der melodien går ned en halv tone (fra 2:40 og utover). Det høres litt malplassert ut første gangen det kommer fram, men ikke stygt nok til at du forstår vrien neste gang du hører det. Etterhvert blir det faktisk fint å høre på. Ingen andre technosanger som jeg har hørt før, har hatt denne vrien. Originalt!

Breakdown fra 2:00 og utover er fin! Bra introduksjon av den halve tone-nedgangen (hva ellers skal jeg kalle det?) som kommer rundt 2:19!

Det skrevet over kan være litt påvirket av at jeg ikke har hørt noe særlig på musikk på 3-4 dager, men dette var det jeg føler akkurat nå, utifra det jeg har hørt av andre sanger fra deg og andre tidligere. :)

Eneste jeg kan sette fingeren på, er at den tostemte melodien (da stemmen som kommer som nummer to) fra omtrent 0:16 til 0:18 (og 0:53 - 0:55) har tendenser til å være litt for høyfrekvent. Men dette valget er nok gjennomtenkt fra din side, og folk blir jo vant med det.

Også verdt å nevne, du burde du få opp en bedre kvalitetsversjon av musikkvideoen på YouTube! Jeg endte med å spille sangen i bakgrunnen med Winamp, og så videoen med avskrudd lyd på YouTube. Tar forbehold om alternativer som jeg ikke fant.

Personlig ligger denne sangen på topp-5 over alle sanger jeg har hørt fra deg hittil.

Stå på!

Endret av BorN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...