Sjokoladefisk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Satt og spilte cod2 på 360en min, så skrudde jeg den av. Noen minutter senere skrudde jeg den på igjen, da fikk jeg ikke inn noe som helst på den kanaeln xboxen skal være på, også lyste det 3 røde ringer på xboxen. Koblet alt ut og så inn igjen, men fortsatt det samme. Så hva gjør jeg? har hørt at man må sende den inn til xbox support ellerno. Hvordan?hvor? Og vist jeg sender den inn, burde jeg ta ut harddisken? så blir ikke savene mine slettet... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ring det telefonnummeret som står på esken / manualen. Trenger ikke å gjøre så mye annet. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jepp da var det din tur. Om du ikke har opnet boxen skal micro$oft ta den. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min var åpnet, men gikk rett gjennom Micro$oft Hell og lykke? Natrich Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jepp da var det din tur. Om du ikke har opnet boxen skal micro$oft ta den. hmm, de skal faktisk juridisk sett ta den likevel, er ikke noenting som sier at rrod kommer pga at man har åpnet kabinettet og gjort inngrep som f.eks støvsuging, fikset dvd speller. Har du fokket med viftene er det heller tvilsomt at de gidder å ta jobben. Endret 6. april 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 3 røde lys -> Sjekk om strømadapteret lyser grønt når xboxen slåes på. Om den gjør det: LINK <- Der bestiller du en reparasjon Du sender xboxen inn uten minnebrukker, HDD, kabler og annet utstyr som cder etc. Fulgte linken, men står at jeg trenger Serviceforespørselsnummer, hvor får jeg det? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Der er ikke helt sikkert hjemmesiden fungerer. Funka ikke hoss meg, ville ikke godta at jeg bare har 4siffret postnr. Her er nr. +47 23162554 Funket fint det nr. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
marama Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har fått rrod.. prøver å registrere reperasjon på på xbox.com.. får opp denne feilmeldingen. Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende: har sendt inn før,, så har ikke lyst til å ringe.. ble bare tull da jeg aldri har truffet en normann i support.. feil ned navn/adresse osv.. må man ringe? eller skal det gå an å registrere på nett? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
marama Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 alt er riktig utfylt foretrekker å snakke med en med samme språk..så det ikke blir noen misforståelser sist jeg leverte hadde dhl store problemer med å levere pakken til meg. feil navn + tlf... Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
marama Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 ok.. får vel gi det en sjanse til da Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Når jeg har valgt ny reparasjon får jeg: Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende: Hvilken eksisterende adresse?... Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
noxon Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En ting må sies, xbox supporten kan ikke norsk. "Xbox videospillet ditt har blitt sendt. Du skulle ta imot det innenfor de neste 7 dagene." Og i forrige mail klarte de å skrive: "Beste noxon". (ikke noxon, seff, men mitt egentlige navn). Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå