Adversary Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei, i går fikk jeg nye høytalere til PCen, det er et par D'feldt Audioengine 2. Bestillte fra kompett for et par uker siden, men de va dessverre defekte, så jeg fikk igjen pengene og kjøpte nye hos scandinavianphoto. Jeg satte på litt musikk, og skrudde opp volumet. Ikke ekstremt høyt heller. Og da kom det merklig "hakking" i lyden. Det er vanskelig å forklare, men det er nesten som om forsterkeren i høytalerene ikke klarer å pushe ut all lyden. Jo mer jeg skrur opp, jo mer opphakket blir lyden. Det er ikke varmgang i verken adapteret(som var defekt første gangen), eller bakpå høytaleren med forsterkeren. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Går det over etter de har blitt brukt en del? Må vel nevne at desse høytalerene er kjennt for å ha elektroniske feil. De er helt rå når de funker, da. :[' edit: ser nå at adapter-lyset blinker og nesten svikter helt når jeg skrur opp lyden. sikkert adapteret som er herpa nok en gang. Endret 5. april 2009 av Knorvelur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå