Gå til innhold

Innebygget 3G-modem og Telenor Mobilt bredbånd = ?

Anbefalte innlegg

Det er sjeldent jeg føler meg så fullstendig tapt som nå. Jeg har kjøpt meg en ny bærbar, og denne har et innebygget UMTS/HSDPA-modem. Fantastisk, tenkte jeg, nå slipper jeg å bruke 3G-modemet fra Telenor, og dette skal bli mye enklere!

Jeg lastet ned programvaren fra Telenor Mobil, og tenkte at nå er det snart løst. Men jeg har pokker ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sjeldent jeg føler meg så fullstendig tapt som nå. Jeg har kjøpt meg en ny bærbar, og denne har et innebygget UMTS/HSDPA-modem. Fantastisk, tenkte jeg, nå slipper jeg å bruke 3G-modemet fra Telenor, og dette skal bli mye enklere!

Jeg lastet ned programvaren fra Telenor Mobil, og tenkte at nå er det snart løst. Men jeg har pokker ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå.

Noen forslag?

Hva med programvaren som fulgte med PCn ?

Telenors program er for Telenors 3G modem, ikke for det innebygde...

Har selv en Toshiba Portégé R500 med 3G innebygd - var bare å sette inn kortet og starte programmet som fulgte med - kom rett på nett med både netcom og Telenor...

Lenke til kommentar

chAngES, det prøvde jeg men til ingen nytte...

Men avo hadde rett, det er enklest å bruke programvaren som fulgte med PCen. Problemet mitt var at denne programvaren ikke var veldig tilgjengelig, man måtte nærmest vite hvor man skulle lete på fujitsu sine sider. Men en kjapp epost løste det problemet!

Surfer nå med UMTS/HSDPA. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...