thomassit0 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har onecall, og de siste to dagene har ikke meldingene mine kommet frem. Sendte nettopp en til meg selv for å teste, den kom heller ikke frem. (10-15 minutter siden.) Noen flere som har dette problemet ? Tar kontakt med kundeservice i morgen for å prøve å få ordnet dette. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vi har 4 abonnement fra One Call og opplever at sms ikke alltid kommer frem. Når en av oss har vært i utlandet opplever vi at sms nesten aldri kommer frem. Slik var det ikke med Telenor. Når vi har tatt kontakt med One Call får vi bare til svar at de ikke har systemer som dobbelsjekker dette, og kan derfor ikke gjøre noe med dette. Et heller useriøst svar. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis flere klager på samme sak, er det nok større sansynlighet for at dette gjøres noe med. Fikk jo nettopp en "Nyhetsmail" fra de der det står at de øker "kvaliteten" på levering av sms til utlandet, hva nå det vil si... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Det rare for min del er at ingen av meldingene kommer frem, enda jeg ikke har vært utenlands på lang tid. Kanskje det hjelper å slå av og på telefonen, tester det nå. Det hjalp faktisk :!: Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Som ThomasH her opplevde, så er årsaken til slike problemer ofte telefonen, så en reboot hjelper som regel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå